حجت الاسلام مصباحی مقدم:

نرخ سود سپرده های بانکی علی الحساب است

نرخ سود سپرده های بانکی علی الحساب است

دکتر مصباحی مقدم در خصوص تاثیر انجام سیاست های اقتصادی بر بازارهای مختلف گفت: زمانی که یک سیاست اقتصادی اتخاذ می شود باید تبیین صحیحی پشت سر آن وجود داشته باشد تا از جابه جایی غیرصحیح منابع مالی جلوگیری شود.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم بانک مرکزی مبنی بر کاهش نرخ سود بانکی را مثبت ارزیابی کرد و گفت:سیاست کاهش نرخ سود بانکی بصورت صحیح تبیین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمیاه (سنا) و به نقل از خانه ملت، دکتر غلامرضا مصباحی مقدم در خصوص تاثیر انجام سیاست های اقتصادی بر بازارهای مختلف گفت: زمانی که یک سیاست اقتصادی اتخاذ می شود باید تبیین صحیحی پشت سر آن وجود داشته باشد تا از جا به جایی غیرصحیح منابع مالی جلوگیری شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اعلام نرخ سود بانکی 15 درصد به صورت علی الحساب برای سپرده های بلندمدت بانکی، یک اقدام معقول در راستای مدیریت بانک ها تلقی می شود.

حجت الاسلام مصباحی مقدم تصریح کرد: مردم مطمئن باشند پیرو تصمیم سیستم بانکی مبنی بر کاهش نرخ سود بانکی، در پایان هرسال مالی بعد از حسابرسی در زمینه سود و زیان بانک ها، پول به حساب آن ها واریز می شود و بعد از محاسبه مجموع سود می توانند ارزیابی کنند سرمایه گذاری در کدام بازار به نفع آنها است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد:بسیار امیدوارم طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران که در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال پیگیری است به سرانجام برسد .

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا