در دروه 6 ماهه؛

"دزهراوی" به ازای هر سهم 1161 ریال سود کنار گذاشت

"دزهراوی" برای دوره 6 ماهه منتهی به شهریور امسال یک هزار و 161 ریال سود شناسایی کرد. به این ترتیب این شرکت 38 درصد از پیش بینی ها را 6 ماهه محقق کرد.

 

شرکت داروسازی زهراوی با سرمایه ثبت شده 240 هزار میلیون ریال پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان اسفند 96 برای دوره 6 ماهه منتهی به پایان شهریور را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت داروسازی زهراوی پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان اسفند 96 را مبلغ 3 هزار و 34 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات منتشر کرد.

"دزهراوی" برای دوره 6 ماهه منتهی به شهریور امسال یک هزار و 161 ریال سود شناسایی کرد. به این ترتیب این شرکت 38 درصد از پیش بینی ها را 6 ماهه محقق کرد.

گفتنی است "دزهراوی" در سال مالی گذشته به ازای هر سهم 2هزار و 96 ریال سود محقق کرد. همچنین این شرکت در 6 ماهه سال مالی قبل یک هزار و 370 ریال معادل 65 درصد پیش بینی ها را پوشش داده بود.

شرکت داروسازی زهراوی دلایل تغییر اطلاعات واقعی دوره 6 ماهه نسبت به اطلاعیه قبلی را اینگونه اعلام کرده است:

 1-افزایش فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل عمدتا ناشی از افزایش مقدار تولید وفروش و تغییر در حجم آن است.

2-افزایش قیمت تمام شده نسبت به دوره مشابه سال قبل به میزان 24 درصد عمدتا ناشی از افزایش مقدار تولید به میزان 9درصد و همچنین افزایش نرخ ارز مبادله ای از جمله یورو وفرانک به میزان 13 درصد ( اکثر گشایشهای این شرکت از منابع اروپایی و کشور سوئیس صورت می پذیرد ) و همچنین افزایش سالانه نرخ دستمزد و سربار به میزان 2درصد بوده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا