مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران مطرح کرد:

رشد ۱۰ برابری ارزش بورس تهران در گروی سیاست خصوصی سازی

رشد ۱۰ برابری ارزش بورس تهران در گروی سیاست خصوصی سازی

با آغاز سیاست خصوصی سازی در سال ۱۳۸۵ تا کنون ارزش بورس تهران از ۳۰ میلیارد تومان به حدود ۳۳۰ میلیارد تومان رسیده، به عبارتی، ارزش بورس تهران حدود ۱۰ برابر بیشتر شده است.


مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران گفت: ارزش بورس تهران از ۳۰ میلیارد تومان به حدود ۳۳۰ میلیارد تومان رسیده، به عبارتی، ارزش بورس تهران ۱۰ برابر بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، و به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، حسن قالیباف اظهار کرد: با آغاز سیاست خصوصی سازی در سال ۱۳۸۵ تا کنون ارزش بورس تهران از ۳۰ میلیارد تومان به حدود ۳۳۰ میلیارد تومان رسیده، به عبارتی، ارزش بورس تهران حدود ۱۰ برابر بیشتر شده است.

قالیباف اصل با اشاره به پنجاهمین سالگرد تاسیس بورس اظهار کرد: طی سال های اخیر در بورس تهران فعالیت‌های زیادی صورت گرفته و تحولات قابل توجهی در بازار سرمایه رخ داده است.

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران به برنامه‌های خصوصی سازی در دهه گذشته اشاره کرد و افزود: از تحولات مهم بازار سرمایه موضوع خصوصی سازی شرکت‌ها است که از سال 1385 آغاز شد و در این مدت ارزش بورس تهران از 30 میلیارد تومان به حدود 330 میلیارد تومان یعنی حدود 10 برابر بالغ شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا