معاون وزیر راه و شهرسازی:

دولت استعداد و توان انجام کارهای بزرگ را دارد

دولت استعداد و توان انجام کارهای بزرگ را دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد دولت تدبیر و امید به کارآمدی بالای اعضای این دولت که فارغ از خط‌کشی‌های سیاسی انتخاب شده‌اند، گفت: دولت یازدهم استعداد و توان انجام کارهای بزرگ را دارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در سمنان، محسن نریمان در همایش همدلی و همزبانی که با حضور جمعی از نخبگان شهمیرزادی در سمنان برگزار شد، اظهار کرد: دولت اعتدال در همه بخش‌ها رویکردی فراجناحی داشته و دارد.

وی بر عزم راسخ رییس‌جمهور و پایداری وی در برابر مخالفان تاکید و خاطرنشان کرد: مواضع محکم دکتر روحانی، باعث اشتیاق مردمی برای استقبال از سفر وی به استان‌های مختلف و از جمله استان سمنان شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به چالش‌های بی‌سابقه‌ای که دولت تدبیر و امید با آن روبرو است تصریح کرد: دولت دکتر روحانی با وجود تمام این مسائل استعداد انجام کارهای بزرگ را دارد.

نریمان با اشاره به برپایی همایش همدلی و همزبانی در سمنان افزود: امروز برای همنوایی و همدلی با هم‌استانی‌ها در این همایش حضور یافته‌ام.

وی انگیزه اصلی از برپایی این نشست و گردهمایی را برنامه‌ریزی برای استقبال پرشور از دکتر روحانی در سفر به استان سمنان عنوان کرد و اظهار داشت: استقبال از رئیس‌جمهور در زادگاهش باید پرشور و باشکوه باشد.

نریمان ساماندهی امور مختلف مربوط به بخش شهمیرزاد را نیازمند برنامه‌ای جامع دانست و گفت: باید با همفکری صاحبان اندیشه و دست اندرکاران، این برنامه تدوین و در سفر دکتر روحانی ارایه شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی به طبیعت بکر شهمیرزاد به عنوان یک شهر نمونه گردشگری بین‌المللی اشاره و اضافه کرد: بهترین راهکار برای رسیدگی به مشکلات این بخش زیبا و مستعد این است که آنچه طبیعت به این منطقه خوش آب و هوا داده را از آن نگیریم و آنچه از این طبیعت بکر و زیبا از بین رفته را با یک مدیریت خوب و برنامه‌ریزی شده به آن برگردانیم.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا