طی دوره 6 ماهه؛

"غپینو" 26 درصد پیش بینی ها را پوشش داد

شرکت صنعتی پارس مینو در دوره 6 ماهه منتهی به پایان شهریور امسال 73 ریال سود پس از کسر مالیات معادل 26 درصد پیش بینی ها را شناسایی کرد.


شرکت صنعتی پارس مینو پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان اسفند 96 برای دوره 6 ماهه نخست خود را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت صنعتی پارس مینو با سرمایه ثبت شده یک هزار و 260 میلیارد ریال، پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان اسفند 96 را مبلغ 277 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات اعلام کرد.

"غپینو" در دوره 6 ماهه منتهی به پایان شهریور امسال با شناسایی 73 ریال سود به ازای هر سهم، معادل 26 درصد پیش بینی ها را شناسایی کرد.

این شرکت در دوره 6 ماهه سال مالی قبل 138 ریال معادل 28 درصد سود شناسایی کرده بود.

"غپینو " در پایان دلایل تغییر اطلاعات واقعی دوره منتهی به پایان شهریور امسال را نسبت به اطلاعیه قبل به شرح زیر اعلام کرده است:

باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در تولید و فروش محصولات جدید به ویژه "آدامستب گام"، امید است در 6 ماهه دوم که فصل فروش محصولات شکلاتی و غذایی است روند فروش بهبود یافته وضعیت بهتری مشاهده شود. در ضمن مبلغ 38میلیارد و 200 میلیون ریال از بانک ملت بابت پرداخت به موقع اقساط و بخشودگی اخذ شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا