در پایان معاملات امروز ثبت شد:

صدرنشینی گروه های فرآورده های نفتی، شیمیایی و فلزات اساسی در بورس تهران

صدرنشینی گروه های فرآورده های نفتی، شیمیایی و فلزات اساسی در بورس تهران

شاخص کل بورس 60 واحد رشد کرد و به رقم 87 هزار و 477 رسید. همچنین شاخص بازار اول نیز 116 واحد رشد کرد و شاخص بازار دوم 260 واحد افت را به ثبت رساند.


در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران گروه های فرآورده های نفتی، شیمیایی و فلزات اساسی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های بازار قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، سهامداران بورس تهران امروز بیش از 846 میلیون برگه سهم، حق تقدم و سایر دارایی های مالی را در بازار دست به دست کردند. ارزش این مبادلات بیش از یک هزار و 937 میلیارد ریال بود که در 61 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

همچنین در این روز شاخص کل بورس 60 واحد رشد کرد و به رقم 87 هزار و 477 رسید. همچنین شاخص بازار اول نیز 116 واحد رشد کرد و شاخص بازار دوم 260 واحد افت را به ثبت رساند.

در این روز نمادهای پالایش نفت بندرعباس، ایران خودرو و پتروشیمی پردیش بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند. در مقابل نمادهای فولاد مبارکه، ارتباطات سیار، گل گهر و گسترش نفت و گاز پارسیان با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل مانع رشد بیشتر این متغیر شدند.

صدرنشینی بازار امروز نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای کربن ایران، پارس سرام، پارس سوییچ، پتروشیمی کرمانشاه، کنترل خوردگی تکین کو، رینگ سازی مشهد و درخشان تهران بود.

در مقابل نمادهای شیشه همدان، آلومینیوم ایران، ایران ارقام، آبادگران ایران، قند شیرین خراسان، صنایع جوشکاب یزد و حمل و نقل بین المللی خلیج فارس با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

همچنین امروز سرمایه گذاران برای خرید اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، واحدهای صندوق پارند پایدار سپهر، اوراق مشارکت شهرداری تهران، اوراق مشارکت رایان سایپا، سهام پتروشیمی شیراز، اوراق صکوک فولاد کاوه کیش و اوراق صکوک سایپا بیشترین تقاضا و سنگین ترین صف های خرید را ثبت کردند.

در مقابل نمادهای اوراق مشارکت شهرداری مشهد، اوراق صکوک سایپا، اوراق مشارکت شهرداری شیراز، سهام سیمان اصفهان، واحدهای صندوق امین و سهام داروسازی زهراوی با بیشترین عرضه ها و صف های فروش مواجه شدند.

در پایان معاملات امروز بانک ملت با معامله بلوکی 222 میلیون سهم به ارزش 213 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را داشتند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا