توضیح یک مقام مسئول در مورد وضعیت "کاوه" و سهم مناسب یک گروه

توضیح یک مقام مسئول در مورد وضعیت

گروه صنایع معدنی >فولاد - یک مقام مسئول در زیرمجموعه بنیاد مستضعفان با اعلام علت وضعیت فولاد کاوه و برنامه بازارگردانی و قیمت مدنظر عرضه اولیه، گفت: این سهم بیشتر مناسب حقوقی های دارای نگاه میان مدت است.

به گزارش ماین نیوز، یک مقام مسئول در زیرمجموعه بنیاد مستضعفان در مورد وضعیت شرکت تازه وارد فولاد کاوه جنوب کیش که طی روزهای اخیر با خروج بیش از 110 هزار نفر از 149 هزار سرمایه گذار حقیقی و حقوقی خریدار روز اول ( 26 مهر) و عدم رشد قیمت در چهارمین روز در بورس روبرو شده ، اظهار داشت: واقعیت این است که "کاوه" قابل مقایسه با دیگر شرکت های کوچک و متوسط تازه وارد نبوده ولی متاثر از رفتار نوسان گیران و کمبود نقدینگی در بازار سرمایه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مزیت های شرکت مانند صادرات محور بودن محصولات، استقرار در بندرعباس ، پیش بینی سود بالا در آینده و ارزش جایگزینی چند برابری نسبت به ارزش روز 1.3 هزار میلیارد تومانی کنونی و آینده روشن آن، در نظر بود کشف قیمت سهام ، حدود دو برابر قیمت عرضه اولیه (176 تومان) باشد اما مسئولان بورس تهران اصرار داشتند این سهم با قیمت های بسیار پایین تر عرضه شود.

وی در مورد عرضه حدود 10 میلیون سهم "کاوه" در روز دوم حضور در بوس و اینکه آیا برنامه ایی برای بازارگردانی و حمایت وجود دارد هم به بورس پرس توضیح داد: عرضه 10 میلیون سهم ناشی از فشار مسئولان بورس برای ایجاد تعادل بود که خواهان واگذاری 100 و 50 میلیون سهم بودند.

این مقام مسئول افزود: حمایت از سهام شرکت آغاز شده و قرار است از طریق صندوقی ،بازار گردانی شود. این در حالی است که شرکت فولاد کاوه جنوب کیش بیشتر مناسب سرمایه گذاران حقوقی دارای نگاه میان مدت دو ساله است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا