در داد و ستدهای امروز بورس تهران؛

فلزات اساسی، خودرو و کانه فلزی در صدر معاملات ایستادند

فلزات اساسی، خودرو و کانه فلزی در صدر معاملات ایستادند

نمادهای فولاد مبارکه، ارتباطات سیار، نفت سپاهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایش نفت تهران با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد این متغیر را رقم زدند.

 

در داد و ستدهای روز جاری سهامداران بورسی بیش از 625 میلیون برگه سهم، حق تقدم و سایر دارایی های مالی را دست به دست کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در معاملات روز چهارشنبه سهامداران بورسی بیش از 625 میلیون برگه سهم، حق تقدم و سایر دارایی های مالی را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات بیش از یک هزار و 568 میلیارد ریال بود و در 62 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

همچنین در بازار امروز شاخص کل بورس 107 واحد بالا رفت و به رقم 86 هزار و 636 رسید. شاخص های بازار اول و دوم به ترتیب 28 و 482 واحد رشد کردند.

نمادهای فولاد مبارکه، ارتباطات سیار، نفت سپاهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایش نفت تهران با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد این متغیر را رقم زدند.

در مقابل نمادهای سایپا و ایران خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر این متغیر ثبت کردند.

در روز جاری گروه های فلزات اساسی، خودرو و کانه فلزی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای صنایع شیمیایی سینا، سازه پویش، کاشی تکسرام، آلومینیوم ایران، سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران، تراکتورسازی ایران و لبنیات پاک بود.

در مقابل نماهای سایپا آذین، ایران خودرو دیزل، فرآورده های نسوز آذر، تولید محور خودرو، سیمان ارومیه، سایپا و البرز دارو با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.

سرمایه گذاران بورسی امروز برای خرید سهام کاشی تکسرام، اوراق مشارکت شهرداری تهران، اوراق صکوک سایپا و اوراق مشارکت رایان سایپا بیشترین تقاضا را ثبت کردند.

در مقابل بیشترین عرضه ها در نمادهای اوراق مشارکت مشهد، اوراق صکوک سایپا، اوراق مشارکت ملی نفت ایران، اوراق صکوک رایتل، اوراق صکوک ساخت توسعه ملی و سهام سرمایه گذاری توسعه آذربایجان ثبت شد.

در پایان معاملات امروز سایپا با معامله 76 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و اوراق مشارکت شهرداری مشهد با معامله 100 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا