درج نماد شرکت انتقال داده های آسیا تک پس از معاملات

درج نماد شرکت انتقال داده های آسیا تک پس از معاملات

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک که در آخرین ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور رتبه اپراتور برتر ارتباطات ثابت را کسب کرده است، به صورت رسمی و به ‌عنوان پانصد و هجدهمین شرکت پذیرفته ‌شده در بخش «پست و مخابرات» وارد بازار دوم معاملات بورس اوراق بهادار تهران وارد شد.

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از درج نماد شرکت انتقال داده های آسیا تک پس از معاملات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) به نقل از روابط عمومی سمات، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک که در آخرین ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور رتبه اپراتور برتر ارتباطات ثابت را کسب کرده است، به صورت رسمی و به ‌عنوان پانصد و هجدهمین شرکت پذیرفته ‌شده در بخش «پست و مخابرات» وارد بازار دوم معاملات بورس اوراق بهادار تهران وارد شد.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در راستای توسعه فعالیت‌ها و کسب‌وکار خود و به جهت امکان دسترسی گسترده به انواع روش‌های تأمین مالی، حضور در بورس اوراق بهادار را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف استراتژیک خود تعریف کرده است.

بنابراین گزارش آسیاتک در سال ۱۳۹۵ طی عقد قراردادی با شرکت کارگزاری آتیه به‌عنوان مشاور پذیرش، فرآیند بورسی شدن خود را به شکل جدی استارت زد. ازجمله اقدامات صورت گرفته برای ورود به بورس اوراق بهادار، تبدیل شخصیت شرکت از سهامی خاص به سهامی عام و ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار است که این فرآیند در حال نهایی شدن است.

در همین رابطه، سمات، شرکت انتقال داده های آسیا تک را با نماد "آسیا تک "در سامانه پس از معاملات درج کرد تا شرایط برای عرضه اولیه آن فراهم شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا