رئیس مركز مطالعات «ایران معاصر» روسیه:

سطح روابط تجاری ایران و روسیه پایین است

سطح روابط تجاری ایران و روسیه پایین است

خرم آباد - رئیس مركز مطالعات «ایران معاصر» روسیه و ناشر نشریه تجارت با ایران گفت: متاسفانه در حال حاضر سطح روابط تجاری این دو کشور پایین است.

رجب صفراُف ظهر شنبه در دیدار با استاندار لرستان با اعلام خرسندی از سفر به لرستان گفت: لرستان، یازدهمین استان ایران است که ما به آن سفر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در مورد استان لرستان بسیار شنیده است، اظهار داشت: دوست داشتیم با چشم خود آنچه را که شنیده بودیم، ببینیم و خوشبختانه به محض ورود به این استان با صمیمیت و مهربانی خاصی مواجه بوده‌ایم.

وی افزود: ما یک موسسه هستیم که شامل قسمت‌های مختلفی از جمله مرکز مطالعات ایران معاصر، خبرگزاری ایران‌نیوز، مجله تجارت با ایران و همچنین مجله سیاسی ایران معاصر است که سال‌هاست در رابطه با ایران و تجارت با ایران فعالیت‌ می‌کنیم.

صفراُف با بیان اینکه مجله تجارت با ایران با تیراژ ۱۰ هزار نسخه منتشر و در روسیه و کشورهای CIS توزیع می‌شو، عنوان کرد: امیدواریم در شماره‌ آینده‌ این مجله فرصت‌ها و مزیت‌های اقتصادی لرستان را به صورت ویژه معرفی کنیم.

صفراُف با تاکید بر اینکه ایران و روسیه دو کشور همسایه هستند که ضرورت دارد از پتانسیل‌های همدیگر استفاده نمایند، تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر سطح روابط تجاری این دو کشور پایین است.

رئیس مركز مطالعات «ایران معاصر» روسیه و ناشر نشریه تجارت با ایران بیان داشت: مطمئن هستم که می‌توانیم سهم بسزایی در بهبود و گسترش روابط تجاری ایران و روسیه داشته باشیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا