چهار دلیل «زاگرس» برای عدم تعدیل پیش بینی سود

چهار دلیل «زاگرس» برای عدم تعدیل پیش بینی سود

پتروشیمی زاگرس که در گزارش نیمه نخست سال خود، عملکرد قابل قبولی را به ثبت رساند، امروز باانتشار اطلاعیه ای در شبکه کدال دلایل عدم نیاز به تعدیل پیش بینی سود سال 96 را ارائه داد.

پتروشیمی زاگرس که در گزارش عملکرد 6 ماهه، 70 درصد از اولین پیش بینی خود را پوشش داده بود، امروز با انتشار اطلاعیه ای در شبکه کدال در خصوص عدم تعدیل پیش بینی سود هر سهم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، مدیرعامل «زاگرس» در این نامه 4 دلیل اصلی را در خصوص عدم نیاز به تعدیل پیش بینی سود سال 96 بیان کرده است. به گفته مدیرعامل، در صورت های مالی ابتدای سال 96، هزینه برنامه تعمیرات اساسی لحاظ شده که در شش ماهه ابتدای سال موضوعیت ندارد.

محمدرضا میراحمدی، همچنین در خصوص نرخ گاز بیان کرده است که ماده ذیل در نیمه ابتدای سال روند نزولی داشته و در نیمه دوم نرخ گاز خوراک افزایش می یابد.

وی همچنین بیان کرده است قیمت متانول در بازارهای بین المللی نوسانات شدیدی دارد، به همین منظور پیش بینی تغییرات آتی آن میسر نیست، در همین راستا موضوع نوسانات نرخ ارز و آثار احتمالی ناشی از یکسان سازی نرخ ارز مطرح است که این موضوع نیز به دلیل ابهام نمی تواند اثرگذاری مشخصی داشته باشد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا