آخرین قدم عرضه اولیه آسیاتک

آخرین قدم عرضه اولیه آسیاتک

در پی درج نماد هفته گذشته آسیاتک و انتشار اطلاعات 5 ساله و اعلام پیش بینی سود هر سهم سال مالی جاری، این شرکت زمان برگزاری جلسه معارفه را تعیین کرد تا در اولین فرصت با عرضه اولیه 10 درصد سهام به جمع شرکت های بورس بپیوندد.


مدیران شرکت آسیا تک، امروز وضعیت مالی و عملیاتی برترین اپراتور ارتباطات ثابت ایران را به سهامداران اعلام می کنند تا این شرکت گام آخر برای عرضه اولیه ۱۰ درصد در بورس تهران را بردارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس پرس، در پی درج نماد هفته گذشته آسیا تک و انتشار اطلاعات 5 ساله و اعلام پیش بینی سود هر سهم سال مالی جاری، این شرکت زمان برگزاری جلسه معارفه را تعیین کرد تا در اولین فرصت با عرضه اولیه 10 درصد سهام به جمع شرکت های بورس بپیوندد.

به این ترتیب ، ساعت 14 الی 16 امروز دوشنبه ، مدیران برترین اپراتور ارتباطات ثابت ایران به جمع سهامداران حاضر در هتل ارم می آیند تا با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملیاتی و پاسخ به سئوالات ، گام آخر عرضه اولیه را بردارند و منتظر تعیین زمان رسمی از سوی بورس تهران باشند.

"آسیاتک" که با پلاک 518 در بازار دوم معاملات بورس تهران درج نماد شده، سود هر سهم سال مالی جاری را با سرمایه 30 میلیارد تومانی، 1346 ریال پیش بینی ( با رشد 93درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل ) و 16 درصد معادل 210 ریال را در 3 ماه اول سال محقق کرده است.

پیش از این نیز صورت‌های مالی و گزارش فعالیت هیات مدیره مربوط به سال مالی اسفند و مربوط به سال های 90 تا 95 به همراه آخرین تغییر و تحولات مربوط به هیات مدیره منتشر شده بود و با توجه به اتمام نیمه اول سال و الزام شرکت ها به گزارش عملکرد 6 ماهه ، انتظار می رود گزارش عملکرد 6 ماهه این شرکت هم بزودی منتشر شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا