هجوم 496 شرکت خارجی به نمایشگاه خودرو ایران / خودروسازان کدام کشورها به ایران می آیند؟

هجوم 496 شرکت خارجی به نمایشگاه خودرو ایران / خودروسازان کدام کشورها به ایران می آیند؟

اقتصاد > صنعت - تسنیم نوشت:دهمین نمایشگاه بین‌‌المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه‌های خودرو 25 آبان با مشارکت 416 شرکت داخلی و 496 شرکت خارجی در تهران گشایش می‌یابد.

دهمین نمایشگاه بین‌‌المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه‌های خودرو 25 آبان با مشارکت 416 شرکت داخلی و 496 شرکت خارجی گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه که به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود، شرکت‌های داخلی در فضایی به وسعت بیش از 14 هزار مترمربع و شرکت‌‌‌‌های ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خارجی در فضایی به وسعت بیش از 9 هزار متر مربع آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو، شرکت‌هایی ‌از کشورهای انگلیس، فرانسه، ترکیه، چین، تایلند، کره جنوبی، هند، آلمان، هلند، ایتالیا، بلژیک، دانمارک، امارات متحده عربی، اتریش، استرالیا، اسپانیا، ژاپن، بنگلادش، مالت و تایلند حضور دارند.

قطعات و مجموعه‌های خودرو، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو از جمله گروه‌های کالایی هستند که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

همچنین بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو، قالبسازی، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک‌کننده خودرو و آموزش و پژوهش را می‌توان به موارد بالا اضافه کرد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا