امروز در تالار پتروشیمی رقم خورد؛

رقابت برای ۶ محصول شیمیایی

رقابت برای ۶ محصول شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی در آخرین روز معاملاتی هفته جاری ۱۳ هزار و ۱۳۴ تن رقم خورد و عرضه محصولات ۱۸ هزار تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۰ هزار و ۹۷ تن بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،در گروه محصولات شیمیایی، منواتیلن گلایکول، استایرن منومر، منواتیلن گلایکول، کریستال ملامین، اسیدترفتالیک، منومروینیل استات و زایلین مخلوط با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

منواتیلن گلایکول با ۱۱۰ تن عرضه ۳۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۱۳ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۳۶ تومان رقم خورد.

در همین حال منواتیلن گلایکول پتروشیمی مرواریدبا ۳۰۰ تن عرضه ۵۲۰ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با میانگین قیمت ۳ هزارو ۲۹۰ تومان معامله کردند.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با ۶۶۰ تن عرضه ۱۸۹۲ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۳ هزار و ۴۲۴ تومان توسط کارگزاران خریداری شد. منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم ۶۱۶ تن عرضه و ۲۰۶۸ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۶۲ تومان بود.

در ادامه کریستال ملامین پتروشیمی خراسان با ۱۰۰ تن عرضه ۲۴۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۵ هزار و ۲۱۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۳۵۵ تومان بود.همچنین اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان با ۲۰۰ تن عرضه ۳۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۶۴۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۵۱ تومان رقم خورد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم با ۶۶۰ تن عرضه ۳۱۰۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۲۴ تومان و بالاترین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۷۲۵ تومان رقم خورد.

در ادامه زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام نیز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا