ایجاد زنجیره تولید فولاد حق مردم قروه است

ایجاد زنجیره تولید فولاد حق مردم قروه است

دنیای معدن - نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای قروچای دهگلان با بیان این مطلب گفت:شهرستان قروه با 300 هزار نفر جمعیت نباید از چرخه صنعتی تولید فولاد محروم شود.

علی محمد مرادی در جمع مردم روستای قروچای دهگلان با اشاره به اینکه مواد اولیه کارخانجات ذوب آهن و فولاد، خاک آهن است و معادن سنگ آهن استان کردستان نیز در قروه و دهگلان تولید می شود، تصریح کرد: مناسب ترین مکان برای ایجاد کارخانه زنجیره فولاد در کردستان، «شهرستان قروه» است.
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ایجاد واحد های صنعتی و کارخانجات مختلف را از نیاز های ضروری استان کردستان دانست و گفت: با توجه به مسائل مربوط به توسعه متوازن و پایدار و تمکین به نظرات کارشناسان کارخانه فولاد باید در جایی مکان یابی شود که دارای بیشترین درصد منابع سنگ آهن باشد.
مرادی در ادامه به برخی از طرح های در دست احداث در شهرستان های قروه و دهگلان نیز اشاره کرد وگفت: آغاز اجرای طرح تصفیه خانه روستای قروچای با یک میلیارد تومان اعتبار در آینده نزدیک، آسفالت ۵۰ کیلومتر راه روستایی و شهری تا پایان امسال از جمله این برنامه ها است.
نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی از استاندار جدید کردستان خواست با توجه به استعداد های معدنی و کشاورزی غنی در این دو شهرستان، نسبت به اجرای طرح های تولیدی و صنعتی مرتبط برنامه ریزی کند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا