طی شش ماه رخ داد،

پوشش 55 درصدی پیش بینی های فولاد مبارکه

پوشش 55 درصدی پیش بینی های فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دوره شش ماهه نخست سال مالی 96 مبلغ 298 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و به 55 درصد از پیش بینی هایش رسید.

 

 

شرکت فولاد مبارکه اصفهان پیش بینی عملکرد دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه 75 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت فولاد مبارکه اصفهان پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 96 را حسابرسی نشده مبلغ 538 ریال اعلام کرد و طی شش ماه با اختصاص مبلغ 298 ریال سود به ازای هر سهم معادل 55 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 243 درصد افزایش داشت.

گفتنی است این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ 83 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و به 30 درصد از پیش بینی هایش رسید.

این گزارش می افزاید سود خالص "فولاد" در شش ماهه ابتدای امسال مبلغ 22 هزار و 362 میلیارد و 943 میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره مبلغ 38 هزار و 877 میلیارد و 633 میلیون ریال بوده است.

"فولاد" دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به 29 اسفندماه  96را حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی اعلام کرد.

بر این اساس، افزایش درآمد فروش، ناشی از افزایش نرخ محصولات است و افزایش بهای تمام شده کالای فروش رفته در کل ناشی از تغییر در مقدار و نرخ و محصولات است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا