نحوه ارسال شکایت از طرح وام ۱۰ میلیونی کالا اعلام شد

نحوه ارسال شکایت از طرح وام ۱۰ میلیونی کالا اعلام شد

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت نحوه ارسال شکایت از وام ۱۰ میلیونی کالا را اعلام کرد و گفت : این سازمان آمادگی کامل برای دریافت و رسیدگی به هرگونه شکایت یا تخلف احتمالی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، مجتبی فراهانی همچنین از تشکیل گروه ویژه به منظور جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی خبر داد و افزود : با آغاز این طرح سازمان حمایت با همکاری سازمانهای صنعت معدن و تجارت استانها ، اقدامات متعددی انجام داده که از آن جمله می توان به تشکیل گروه ویژه برای رسیدگی و پاسخگویی به هنگام به شکایات احتمالی مردمی اشاره کرد.

وی در توضیح این مطلب افزود : وظیفه اطلاع رسانی و راهنمایی مردم و اخذ هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد که در حیطه وظایف محوله به وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد به سامانه 124 ستادهای خبری سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت سراسر کشور محول شده است بنابراین هموطنان عزیز می توانند در صورت وجود هرگونه سوال در رابطه با طرح ، موضوع را از طریق این سامانه در میان گذارند تا مورد راهنمایی قرار گیرند.

وی  ضمن اشاره به اینکه این طرح با همکاری بانک مرکزی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت اجرایی می شود تصریح کرد : به منظور تدوین و تکمیل فهرست نهایی کالاهای مشمول طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری ، هماهنگیهای لازم فیمابین سازمان حمایت ، انجمنها و تشکلهای بخش خصوصی بعمل آمده و فهرست نهایی روی سایت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت و بانک مرکزی قرار گرفته است.

فراهانی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس آن عده از متقاضیانی که مایل به استفاده از این تسهیلات می باشند می توانند با مراجعه به سایت  سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولیدکنندگان،وزارت صنعت ، معدن وتجارت(www.cppo.ir ) و بانک مرکزی (www.cbi.ir) اطلاعات موردنظر را دریافت نمایند.

به گفته فراهانی، در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید، برای ایجاد تحرک در اقتصاد، حمایت توامان از مصرف کنندگان و همچنین تولیدکنندگان داخلی ایجاد فضای رقابتی بین آنها در عرضه کالاهای باکیفیت ایرانی ، طرح اعطای تسهیلات به بنگاه‌های تولیدی و خودرو‌سازان و سازندگان ماشین‌آلات کشاورزی (کمباین  و تراکتور ) از طریق تسهیلات خرید دین (خرید اسناد مدت دار ناشی از فروش اقساطی کالا ) و طرح اعطای تسهیلات خرید کالاهای مصرفی بادوام ایرانی منتخب از طریق صدور کارت خرید کالای ایرانی به اجرا درآمده است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت در خاتمه خاطر نشان کرد : سازمان حمایت با سامانه ارتباطی 124 آماده دریافت و رسیدگی به شکایتهای شهروندان گرامی در زمینه بروز هرگونه تخلف احتمالی در اجرای طرح مذکور است.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا