در گزارش 9 ماهه؛

"ولصنم" 77 درصد پیش بینی ها را پوشش داد

"ولصنم" در دوره 9 ماهه پایان شهریور ماه 96 به ازای هر سهم 220 ریال سود محقق کرد و 77 درصد بودجه را پوشش داد.

شرکت لیزینگ صنعت و معدن با سرمایه ثبت شده 2 هزار میلیارد ریال پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان آذر 96 دوره 9 ماه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت لیزینگ صنعت و معدن پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان آذر 96 را با سرمایه 2 هزار میلیارد ریال مبلغ 285 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات اعلام کرد.

"ولصنم" در دوره 9 ماه پایان شهریور ماه 96 به ازای هر سهم 220 ریال سود محقق کرد و 77 درصد بودجه را پوشش داد.

این شرکت در سال مالی گذشته به ازای هر سهم 270 ریال سود شناسایی کرد و در 9 ماه نیز 231 ریل از پیش بینی ها را پوشش داده بود.

شرکت لیزینگ صنعت و معدن دلایل تغییر اطلاعات واقعی دوره منتهی به پایان شهریور 96 را (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه قبلی را این گونه اعلام کرده است:

1- کاهش هزینه های تامین مالی نسبت به دوره مشابه ناشی از پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی, جرایم مربوطه و تسویه حساب نهایی با بانک صنعت و معدن بوده است.

2- کاهش خالص سایر درآمدها (هزینه ها) ی عملیاتی عمدتا ناشی از عدم پرداخت تسهیلات به خودروهای کار در سال جاری بوده که باعث کاهش صدور بیمه نامه ها شده و نهایتا درآمد ناشی از تخفیفات گروهی بیمه تقلیل یافته است. گفتنی است که تامین پرتفوی تسهیلات شرکت در سال جاری شامل پرداخت تسهیلات در بخش عمومی، خودروهای سبک و خودروهای سنگین بوده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا