مواضع توتال در صورت تحریم احتمالی آمریکا علیه ایران

مواضع توتال در صورت تحریم احتمالی آمریکا علیه ایران

پاتریک پویانه با بیان اینکه حتی اگر آمریکا تحریم یک‌جانبه علیه تهران اعمال کند توتال به همکاری با ایران پایان نخواهد داد به اینترنشنال اویل دیلی گفت: اگر ایران، اتحادیه اروپا، چین و روسیه به برجام پایبند بمانند،این معنا را دارد که تحریم‌های آمریکا یک جانبه است و در این شرایط به دنبال تضمینی خواهیم بود که بتوانیم حضور در پارس جنوبی را ادامه بدهیم.


مدیر توتال در مورد اثر تحریم احتمالی آمریکا علیه ایران گفت: باید منتظر مصوبه کنگره بود. ما با ایران قرارداد امضا کردیم، اگر بتوانیم جلوتر برویم، خواهیم رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از یورو نیوز، پاتریک پویانه با بیان اینکه حتی اگر آمریکا تحریم یک‌جانبه علیه تهران اعمال کند توتال به همکاری با ایران پایان نخواهد داد به اینترنشنال اویل دیلی گفت: اگر ایران، اتحادیه اروپا، چین و روسیه به برجام پایبند بمانند،این معنا را دارد که تحریم‌های آمریکا یک جانبه است و در این شرایط به دنبال تضمینی خواهیم بود که بتوانیم حضور در پارس جنوبی را ادامه بدهیم.

وی افزود: به نوبه خود تلاش می‌کنیم تا در فضایی مناسب پروژه‌ها را ادامه دهیم و این اولویت ما خواهد بود.

پویانه ادامه داد: باید ببینیم کنگره چه کار می‌کند و چه مدل تحریم‌هایی را اعمال می‌کند. ما با ایران قرارداد امضا کردیم، اگر بتوانیم جلوتر برویم، خواهیم رفت.

بنابراین گزارش، در پی لغو تحریم‌های هسته‌ای، ایران و شرکت توتال بزرگ‌ترین قرارداد انرژی ایران را منعقد کردند. این قرارداد به منظور توسعه فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی میان شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی متشکل از توتال فرانسه، شرکت ملی نفت چین (سی ان پیسی) و پتروپارس به ارزش 4.8 میلیارد دلار امضا شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا