مواضع معاون حقوقی سازمان بورس در خصوص آکنتور

مواضع معاون حقوقی سازمان بورس در خصوص آکنتور

کنتورسازی ایران که از شهریور سال گذشته با توقف نماد روبرو بوده و مجمع سالانه را هم برگزار نکرده ، زمان مجمع عادی به طور فوق العاده را اعلام کرد تا آرام آرام مشکلات و ابهامات گذشته و آینده را روشن کند.

 

کنتورسازی ایران زمان مجمع عادی به طور فوق العاده را اعلام کرد و معاون حقوقی سازمان بورس از انتخاب مدیران جدید و شفاف سازی حساب ها و انتشار صورت های مالی این شرکت  خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، کنتورسازی ایران که از شهریور سال گذشته با توقف نماد روبرو بوده و مجمع سالانه را هم برگزار نکرده ، زمان مجمع عادی به طور فوق العاده را اعلام کرد تا آرام آرام مشکلات و ابهامات گذشته و آینده را روشن کند.

به این ترتیب سهامداران "آکنتور" ساعت 8 صبح روز شنبه 8 آبان در دفتر شماره یک شرکت واقع در خیابان پاسداران حضور خواهند یافت تا ضمن بررسی صورت های مالی مربوط به اسفند 84 و شاید 95 ، از آخرین وضعیت حال و آینده مطلع شوند.

در این رابطه، جعفر جمالی معاون حقوقی سازمان بورس با اعلام اینکه با پیگیری و درایت ریاست سازمان بورس، مشکل شرکت در گام اول مدیریت و در مرحله بعد مشکلات سهامداران مظلوم این شرکت به مرور حل خواهد شد، گفت: در جلسه دیروز به سهامداران عمده تاکید شد تشکیل مجمع برای انتخاب مدیران دارای صلاحیت ضروری است.

به گفته وی، نخستین برنامه مدیران جدید شرکت، شفاف سازی حساب ها و انتشار صورت های مالی مورد تایید حسابرس معتمد سازمان خواهد بود و اقدامات قانونی سازمان در جهت حمایت از سهامداران متضرر شرکت ادامه خواهد یافت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا