حسابرسی نشده اعلام شد؛

انتشار عملکرد شش ماهه "کاوه"

انتشار عملکرد شش ماهه

شرکت فولاد کاوه جنوب اطلاعات و صورت‌های مالی شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل هفت هزار میلیارد ریال منتشر کرد.

 

شرکت فولاد کاوه جنوب در دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 مبلغ 92 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 197 درصد افزایش داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت فولاد کاوه جنوب با انتشار عملکرد شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 اعلام کرد در شش ماه گذشته مبلغ 645 میلیارد و 850 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 92 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 197 درصد افزایش داشت.

گفتنی است "کاوه" در شش ماهه نخست سال مالی 95 مبلغ 31 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده است.

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 712 میلیارد و 860 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

این شرکت پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را مبلغ 202 ریال اعلام کرده بود و طی شش ماه موفق به پوشش 46 درصدی پیش بینی هایش شد.

دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال مالی 96 بصورت حسابرسی نشده  نسبت به اطلاعیه قبلی شامل موارد زیر است:

تغییر در فروش خالص و درآمد ارایه خدمات در کل تغییرات مربوط به افزایش مبلغ فروش است.

مبنای نرخ ارز دلار 37 هزار  ریال ریال در نظر گرفته شده است. همچنین برای قیمت فروش آهن اسفنجی مطابق نامه وزارت صنعت معدن و تجارت به شماره 60/122803 معادل 50 درصد قیمت شمش فولاد خوزستان در بورس کالا است و قیمت شمش فولاد داخلی بر اساس عرضه و تقاضای در بورس کالا ایران در نظر گرفته می شود و نرخ فروش صادراتی نیز بر اساس مزایده های برگزار شده به بالاترین نرخ در نظر گرفته می شود و نیز خرید مواد اولیه طبق نامه شماره 60/122803 وزارت صنعت و معدن و تجارت اعلام و رعایت می شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا