۳۶ شرکت خودرو ساز معروف جهان به تهران می آیند

۳۶ شرکت خودرو ساز معروف جهان به تهران می آیند

در نمایشگاه خودرو تهران 36 شرکت بزرگ خودروساز جهان از ژاپن، فرانسه، آلمان، سوئد، ایتالیا، روسیه، کره جنوبی و چین در کنار 10 شرکت داخلی آخرین محصولات را در فضایی بالغ بر 60 هزارمترمربع به علاقه مندان عرضه خواهند کرد.


36 شرکت خودروساز جهانی به تهران می آیند تا در کنار 10 شرکت خودروساز ایرانی دومین نمایشگاه خودرو را برگزار کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، مریم ثابت، مدیر دومین نمایشگاه خودرو تهران با اعلام جزئیاتی از این نمایشگاه که از 6 تا 10 آذر در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد به صداوسیما گفت: در این نمایشگاه 36 شرکت بزرگ خودروساز جهان از ژاپن، فرانسه، آلمان، سوئد، ایتالیا، روسیه، کره جنوبی و چین در کنار 10 شرکت داخلی آخرین محصولات را در فضایی بالغ بر 60 هزارمترمربع به علاقه مندان عرضه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دومین نمایشگاه خودرو تهران یکی از بزرگترین رویدادهای خودرویی خاورمیانه و بزرگترین نمایشگاه تجاری ایران محسوب می شود،افزود: سال گذشته بیش از یک میلیون و 450 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که این میزان بازدیدکننده برای نمایشگاه های تجاری یک رکورد محسوب می شود.

این مدیر ادامه داد: دراین نمایشگاه علاوه بر عرضه جدیدترین محصولات خودروسازان معتبر جهان، فضایی نیز برای نمایش خودروهای مفهومی، خودروهای کلاسیک، خودروهای آفرود و همچنین بخشی نیز برای نمایش خودروهای هیبریدی و پاک در نظر گرفته شده است.

ثابت هدف از برگزاری این نمایشگاه را انتقال فناوری، جذب سرمایه و توسعه صنعت خودرو اعلام کرد و افزود: از آنجا که بازار خودرو ایران یکی از بازارهای پر ظرفیت محسوب می شود و فرهنگ استفاده از خودرو در ایران در حال تغییر است و بسیاری از خریداران خودرو در ایران به دنبال تنوع در این بازارند، بنابراین بازار ایران همواره برای شرکت های خودروساز، بازاری جذاب بوده و این مسئله باعث شده تا بسیاری از شرکت های بزرگ خودرو ساز جهان علاقه مند به حضور در نمایشگاه خودرو تهران باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر صنعت خودرو دومین صنعت جهان ازنظر گردش مالی است و بیش از 0.5 درصد اشتغال جهان در این صنعت ایجاد شده، گفت: امیدواریم نمایشگاه تهران زمینه همکاری بین صنعت خودروی ایران با دیگرخودروسازان جهان را فراهم کند تا از این رهگذر گامی موثر در راستای ایجاد اشتغال، رونق تولید و رشد اقتصادی برداریم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا