مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امید عنوان کرد:

پایان پذیره نویسی دومین صندوق طلایی با استقبال سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی

پایان پذیره نویسی دومین صندوق طلایی با استقبال سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی

پذیره نویسی صندوق سرمایه‌ گذاری قابل معامله زرافشان امید ایرانیان که از ۱۵ مهر ماه به مدت ۵ روز کاری در بورس کالای ایران آغاز شده بود، دیروز در مهلت تعیین شده با موفقیت پایان یافت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در همین ارتباط، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امید به عنوان موسس، مدیر و بازارگردان صندوق سرمایه‌گذاری زرافشان امید ایرانیان ضمن اعلام خبر پایان دوره پذیره نویسی موفق این صندوق، اظهار کرد: پذیره‌نویسی صندوق مزبور در تاریخ ۱۳۹۶.۰۷.۱۹ با مبلغی حدود ۱۲۰ میلیارد ریال و مشارکت بیش از ۵۰۰ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی، به عنوان دومین صندوق سرمایه‌گذاری کالایی قابل معامله مبتنی بر سکه طلا با موفقیت پایان پذیرفت.

حبیب رضا حدادی افزود: پذیره نویسی صندوق از تاریخ ۱۳۹۶.۰۷.۱۵ لغایت ۱۳۹۶.۰۷.۱۹ از طریق کلیه کارگزاری های عضو بورس کالا با نماد «زر» صورت پذیرفت و مورد استقبال سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی قرار گرفت و پس از طی فرایند اخذ مجوز فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار، رسماً شروع به فعالیت خواهد نمود.

وی تأکید کرد: در پایان لازم می‌دانم از همه همکارانمان در شرکت های کارگزاری تشکر نمایم. همچنین از سرمایه‌گذاران بابت اعتماد به شرکت تامین سرمایه امید تشکر نموده و امیدوارم بتوانیم در مجموعه امید روزهای خوشی را به سرمایه‌گذاران نوید دهیم.

این گزارش می افزاید، پذیره نویسی دومین صندوق طلایی در حالی با موفقیت و در دوره پنج روزه تعیین شده، تکمیل شد که پس از تأیید این دوره و طی مراحل ثبت آن، معاملات ثانویه واحدهای سرمایه گذاری این صندوق در بازار صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله بورس کالای ایران آغاز می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا