مدیر توسعه بازار شرکت کارگزاری بورس‌بهگزین؛

"فولاد کاوه " 22 مهر ماه معارفه می‌شود

در این نشست که با حضور مدیران ارشد بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس برگزار می شود، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت فولاد کاوه جنوب کیش پاسخگوی سوالات سرمایه گذاران و مدعوین خواهند بود.

 

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش جلسه معارفه را به منظور تشریح برنامه‌های جاری و آتی، روز شنبه‌ مورخ 22 مهر 1396 برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، کرمان‌چی، مدیر توسعه بازار شرکت کارگزاری بورس بهگزین با بیان این مطلب گفت: به دنبال پذیرش شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در بورس اوراق بهادار، جلسه معارفه این شرکت روز شنبه 22 مهر ماه برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست که با حضور مدیران ارشد بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس برگزار می شود، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت فولاد کاوه جنوب کیش پاسخگوی سوالات سرمایه گذاران و مدعوین خواهند بود.

کرمانچی ادامه داد: این شرکت در 29 دیماه 1395 در بورس تهران پذیرش و نماد آن در 29 دی ماه همان سال در فهرست بورس تهران درج شد.

مدیر توسعه بازار شرکت کارگزاری بورس بهگزین در پایان ضمن دعوت از سرمایه گذاران و تحلیلگران بازار سرمایه برای حضور در این نشست اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در جلسه معارفه و آشنایی با وضعیت شرکت فولاد کاوه جنوب که ساعت 14 مورخ 22 مهر ماه در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا