با حضور 1500 مهمان از شهرداری های 300 شهر برگزار می شود

همایش " تامین مالی توسعه شهری"

همایش

این همایش که با حضور حدود 1500 مهمان از شهرداری های 300 شهر برگزار می شود، تلاش دارد با بررسی چالش های تامین مالی توسعه شهری، کمک کند تا شهرداری ها و شهرهای جدید کشور بتوانند برای توسعه، تامین مالی کنند .

 

همایش " تامین مالی توسعه شهری " با هدف آشنایی فعالان حوزه شهری با دانش و فرهنگ تامین مالی و تبیین انواع روش های تامین مالی شهری و ارائه تجربیات موفق کشور ، چهارم آذر 94 در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود .

مدیرعامل تامین سرمایه آرمان به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه( سنا) گفت این همایش که با حضور  حدود 1500 مهمان از شهرداری های 300 شهر برگزار می شود، تلاش دارد با بررسی چالش های تامین مالی توسعه شهری، کمک کند تا شهرداری ها و شهرهای جدید کشور بتوانند برای توسعه، تامین مالی کنند .

محمودرضا خواجه نصیری افزود: با توجه به اینکه تامین سرمایه آرمان در سال جاری بیش از 1000 میلیارد تومان از طرق انتشار اوراق مشارکت برای  شهرداری های کشور تامین مالی کرده و در حال حاضر هم بیش از  1000 میلیارد تومان اوراق دیگر  را در دست انتشار دارد، این مهم را به عهده گرفته است .

وی ادامه داد: در همایش " تامین مالی توسعه شهری " اعضای شورای شهر کلان شهرها هم حضور دارند ؛ ضمن اینکه در کنار اینها سعی شده است  از بانک ها ، موسسات مالی اعتباری  و تامین سرمایه ها هم برای مشارکت و هم اندیشی در حوزه تامین مالی توسعه شهری " دعوت شود .  

به گفته خواجه نصیری، در این همایش علاوه بر اینکه پنل های تخصصی با موضوع بررسی چالش های تامین مالی  شهرداری ها و همچنین نقش بورس و بانک در تامین مالی آنها تشکیل می شود، در کارگاه های آموزشی هم انواع روش های تامین مالی از محل بازار سرمایه - اعم از اوراق بهادار و صندوق های سرمایه گذاری - به شکل تخصصی با حضور کارشناسان بررسی خواهد شد .

گفتن است: تامین سرمایه های سپهر و لوتوس پارسیان و همچنین بانک شهر و بانک توسعه صادرات، تامین سرمایه آرمان را در برگزاری  همایش " تامین مالی توسعه شهری " ،  همراهی می کنند.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا