کارگران اخراجی صبا فولاد زاگرس تا دو ماه آینده مشغول به کار می شوند

کارگران اخراجی صبا فولاد زاگرس تا دو ماه آینده مشغول به کار می شوند

دنیای معدن -رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از بازگشت کارگران اخراج شده شرکت صبا فولاد زاگرس خبر داد و افزود: پس از حل مشکل این شرکت در مرحله 25 نفر و طی دو ماه آینده همه کارگران اخراج شده مشغول کار خواهند شد.

سیدنعیم امامی 18 مهرماه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: تاکنون 207 جلسه ستاد تسهیل در استان برگزار شده است که 66 جلسه آن در سال جاری بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از بازگشت کارگران اخراج شده شرکت صبا فولاد زاگرس خبر داد و افزود: پس از حل مشکل این شرکت در مرحله 25 نفر و طی دو ماه آینده همه کارگران اخراج شده مشغول کار خواهند شد.
وی با اشاره به بررسی 11 طرح اقتصادی و تولیدی در این جلسه، اظهار کرد: از این تعداد مشکلات هفت واحد صنعتی و کشاورزی در حوزه اعطای تسهیلات بانکی رفع و به تعدادی از طرح ها اعطای تسهیلات مصوب کارگروه رونق اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصویب شد.
امامی تصریح کرد: بنا بر مصوبات ستاد تسهیل استان 20 واحد صنعتی از تسهیلاتی معادل 24 هزار و 470 میلیون تومان برخوردار خواهند شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه این تسهیلات در دو بخش طرح رونق سازمان صنعت، معدن و تجارت به میزان 62 هزار و 750 میلیون ریال و تسهیلات سرمایه در گردش به میزان 181 هزار و 950 میلیون ریال بوده است، گفت: اشتغال جدید ایجاد شده برای این تسهیلات حدود 241 نفر است که تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا