درج نماد شرکت سرمایه گذاری شفا دارو در سامانه پس از معاملات

درج نماد شرکت سرمایه گذاری شفا دارو در سامانه پس از معاملات

شرکت شفا دارو دومین هلدینگ بزرگ دارویی کشور بشمار می آید که شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ در تولید، واردات و توزیع انواع و اقسام دارو در کشور فعالیت دارند. داروسازی های جابر ابن حیان ، لسوه و کیمیا دارو شرکت های بورسی تحت مدیریت این هلدینگ می باشد. گفتنی است که 600 قلم داروی مهم و استراتژیک و 80 در صد دارو های تزریقی توسط شرکت های زیر مجموعه شفا دارو تولید می شوند.

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از درج نماد شرکت سرمایه گذاری شفا دارو در سامانه پس از معاملات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، به نقل از  روابط عمومی سمات، شرکت شفا دارو دومین هلدینگ بزرگ دارویی کشور بشمار می آید که شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ در تولید، واردات و توزیع انواع و اقسام دارو در کشور فعالیت دارند. داروسازی های جابر ابن حیان ، لسوه و کیمیا دارو شرکت های بورسی تحت مدیریت این هلدینگ می باشد. گفتنی است که 600 قلم داروی مهم و استراتژیک و 80 در صد دارو های تزریقی توسط شرکت های زیر مجموعه شفا دارو تولید می شوند.

براساس این گزارش، این شرکت سود سال 95 خود را با سود یک درصدی 527 ریال اعلام کرده است. این شرکت به عنوان پانصد و شانزدهمین شرکت پذیرفته شده در بورس در بخش ساخت مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار درج شده است.

 در همین رابطه، شرکت سپرده گذاری مرکزی شرکت سرمایه گذاری شفا دارو را با نماد "شفا "در سامانه پس از معاملات درج کرد تا شرایط برای عرضه اولیه این شرکت فراهم شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا