طی هفته دوم مهرماه صورت گرفت:

دادوستد بیش از ۳۲۹ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

دادوستد بیش از ۳۲۹ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

طی هفته منتهی به ۱۳ مهرماه، حدود ۳۲۹ هزار و ۴۶۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵ هزار و ۶۷۲ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی دومین هفته مهرماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۵۴ هزار و ۲۳۳ تن انواع کالا به ارزش یک هزار و ۳۶۴ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار، یک هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم و ۵۲ هزار و ۷۳۳ تن فولاد از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۴۷ هزار و ۴۳۸ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۲۷ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۵۹ هزار و ۹۸۹ تن قیر، ۴۵ هزار و ۲۹۰ تن مواد پلیمری، ۱۰۶ هزار و ۶۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۱ هزار تن لوب کات، ۲۲ هزار و ۳۴۲ تن مواد شیمیایی، ۳۶۰ تن گوگرد، یک هزار و ۳۵ تن روغن پایه و اسلاک واکس و همچنین ۸۲۲ عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در دومین هفته مهرماه، شاهد معامله ۲۷ هزار و ۲۳۳ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۸ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۲۴ هزار و ۷۵۰ تن گندم، ۲ هزار و ۴۵۰ تن شکر سفید، ۱۲ تن جو دامی و همچنین ۲۰ تن مرغ منجمد مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۳۵۰ تن ضایعات آهنی، ۱۰۰ تن کنسانتره فسفات، ۶۰ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات پلیمریک و همچنین ۵۰ تن نخ پلی استر گرید WP داد و ستد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا