حضور ذوب آهن اصفهان در همایش ملی مصرف بهینه آب در صنعت

حضور ذوب آهن اصفهان در همایش ملی مصرف بهینه آب در صنعت

دنیای معدن -همایش ملی مصرف بهینه آب در صنعت ( چالشها و راهکارها ) 19 و 20 آبان ماه در سالن های گسترش دانشگاه اصفهان با حضور دکتر زرگر پور استاندار ، دکتر جمالی نژاد شهردار و تعدادی از مدیران و مسئولین صنایع کشور برگزار گردید . در این همایش مهندس مهرداد اسماعیلی مدیر مهندسی آبرسانی شرکت ، مهندس اکبر افسوس مدیر مهندسی پشتیبانی تولید و تاسیسات جانبی و تنی چند از دیگر مسئولین ذوب آهن اصفهان نیز حضور داشتند . گفتنی است ذوب آهن اصفهان نیز با مقاله ای تحت عنوان نصب و اجرای سیستم مولتی پمپ به صورت FIX MASTER در پمپ خانه آب صنعتی ذوب آهن اصفهان به تهیه کنندگی مهندس رضا عرب سرپرست برق آبرسانی شرکت و مهندس جعفر اسدی معاون این سرپرستی در همایش مذکور شرکت کرد که در قالب مقاله اطلاع رسانی گردید .    دکتر زرگر پور استاندار اصفهان طی سخنانی در این همایش گفت : موضوع آب یک مشکل بزرگ و یک مطالبه عمومی است که باید به درستی به آن پرداخته شود تا به بحران منـــطقه ای تبدیل نگردد . وی گفت : شنیده می شود، صنعت متهم اصلی مشکل آب در استان است در حالیکه اینطور نیست . استاندار اصفهان گفت : با توجه به محدودیت های مختلف در تامین آب ، باید مصرف آب شرب را در استان 20 درصد کاهش دهیم .  در بخش صنعت به ویژه صنایع بزرگ باید از پساب ها استفاده بهینه کنیم که خوشبختانه این اقدام در صنایعی همچون فولاد مبارکه و ذوب آهن انجام شده است و باید با شدت بیشتر صورت پذیرد . در این همایش دکتر جمالی نژاد شهردار اصفهان نیز گفت : در حال تدوین برنامه برای سال 1400 هستیم که با رویکردهای این طرح ، در آینده شهر اصــفهان به یک بوم شــهر تبدیل  می شود که با طبیعت سازگاری دارد . همچنین در این مراسم دکتر سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه گفت : اصفهان شهری است که به زاینده رود می بالد که آنهم در سالهای اخیر با خشکسالی روبرو است و انگشت اتهام بیشتر بسوی صنایع رفته در حالیکه صنایع کمترین نقش را در این مشکل دارند .  وی با بیان اینکه سهم آب در دنیا در بخش کشاورزی 70 درصد، صنعت 18 درصد و خانگی 12 درصد است، افزود: در حالیکه در ایران سهم صنعت بسیار کمتر است. حضور ذوب آهن در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی ذوب آهن اصفهان در دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش با برپایی غرفه ای حضور فعال داشت . در این غرفه ، مجید طلایی معاون مالی واقتصادی شرکت و مجتبی فریدونی مدیر سرمایه گذاری و امور سهام شرکت با هیات های سرمایه گذاری داخلی و خارجی بحث ، تبادل نظر و مذاکره نمودند . همچنین کارشناسان حوزه های مختلف پاسخگوی مراجعین بوده و محصولات و پروژه های مختلف شرکت نیز در قالب بنر ، کاتالوگ و بروشور معرفی گردید . شایان ذکر است در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ، الهام امین زاده ، معاون حقوقی رییس جمهور؛ ابراهیم رحیم پور معاون آسیا ، اقیانوسیه و کشورهای مشترک المنافع وزارت امور خارجه؛ عبد ا...پوری حسینی ، رییس سازمان خصوصی سازی؛ محسن مهرعلیزاده ، عضو اتاق بازرگانی تهران؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد؛ و جمعی از مدیران مناطق آزاد کشور حضور داشتند. این نمایشگاه 18 تا 21 آبان ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار گردید .       

دکتر زرگر پور استاندار اصفهان طی سخنانی در این همایش گفت : موضوع آب یک مشکل بزرگ و یک مطالبه عمومی است که باید به درستی به آن پرداخته شود تا به بحران منـــطقه ای تبدیل نگردد .

وی گفت : شنیده می شود، صنعت متهم اصلی مشکل آب در استان است در حالیکه اینطور نیست .

استاندار اصفهان گفت : با توجه به محدودیت های مختلف در تامین آب ، باید مصرف آب شرب را در استان 20 درصد کاهش دهیم .  در بخش صنعت به ویژه صنایع بزرگ باید از پساب ها استفاده بهینه کنیم که خوشبختانه این اقدام در صنایعی همچون فولاد مبارکه و ذوب آهن انجام شده است و باید با شدت بیشتر صورت پذیرد .

در این همایش دکتر جمالی نژاد شهردار اصفهان نیز گفت : در حال تدوین برنامه برای سال 1400 هستیم که با رویکردهای این طرح ، در آینده شهر اصــفهان به یک بوم شــهر تبدیل  می شود که با طبیعت سازگاری دارد .

همچنین در این مراسم دکتر سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه گفت : اصفهان شهری است که به زاینده رود می بالد که آنهم در سالهای اخیر با خشکسالی روبرو است و انگشت اتهام بیشتر بسوی صنایع رفته در حالیکه صنایع کمترین نقش را در این مشکل دارند .

 وی با بیان اینکه سهم آب در دنیا در بخش کشاورزی 70 درصد، صنعت 18 درصد و خانگی 12 درصد است، افزود: در حالیکه در ایران سهم صنعت بسیار کمتر است.

حضور ذوب آهن در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی

ذوب آهن اصفهان در دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش با برپایی غرفه ای حضور فعال داشت .

در این غرفه ، مجید طلایی معاون مالی واقتصادی شرکت و مجتبی فریدونی مدیر سرمایه گذاری و امور سهام شرکت با هیات های سرمایه گذاری داخلی و خارجی بحث ، تبادل نظر و مذاکره نمودند .

همچنین کارشناسان حوزه های مختلف پاسخگوی مراجعین بوده و محصولات و پروژه های مختلف شرکت نیز در قالب بنر ، کاتالوگ و بروشور معرفی گردید .

شایان ذکر است در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ، الهام امین زاده ، معاون حقوقی رییس جمهور؛ ابراهیم رحیم پور معاون آسیا ، اقیانوسیه و کشورهای مشترک المنافع وزارت امور خارجه؛ عبد ا...پوری حسینی ، رییس سازمان خصوصی سازی؛ محسن مهرعلیزاده ، عضو اتاق بازرگانی تهران؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد؛ و جمعی از مدیران مناطق آزاد کشور حضور داشتند. این نمایشگاه 18 تا 21 آبان ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار گردید .

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا