ذوب آهن اصفهان شرایط را برای جذب سرمایه های خارجی فراهم می کند

ذوب آهن اصفهان شرایط را برای جذب سرمایه های خارجی فراهم می کند

دنیای معدن -مجید طلایی معاون مالی و اقتصادی شرکت در دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در گفتگو با خبرنگار ما ، از بستر سازی ذوب آهن اصفهان برای جذب سرمایه گذاری خارجی در دوران پساتحریم خبر داد .

وی گفت  : در شرایط کنونی که اقتصاد کشور و صنعت فولاد با رکود مواجه است ، برای تامین منابع مالی و جذب سرمایه های مورد نیاز باید از هر فرصتی بهره برد.

مجید طلایی تصریح کرد : رفع تحریم ها ،‌ فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذاری خارجی فراهم می کند و در ذوب آهن نیز با توجه به محدودیت زمانی و نیاز فوری به این سرمایه ها ، اقدامات مختلفی از چندی پیش آغاز شده است که در این راستا با هیأت های مختلف خارجی مذاکره کرده ایم . 

معاون مالی و اقتصادی شرکت گفت :حضور در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری ، نیز جهت تعامل با سرمایه گذاران خارجی و داخلی صورت گرفته است . در این نمایشگاه ها ، سرمایه گذاران خارجی با امکانات و فرصت های موجود در ذوب‌آهن آشنا می شوند .

وی با اشاره به اینکه در گذشـته نیز ذوب آهن در جذب منابع خارجی فعالیت نموده و با بانک های خارجی تعامل نموده است ، افزود : این شرکت طرح های توسعه و همچنین طرح هایی به منظور افزایش بهره وری را در دست اقدام دارد که همگی از جذابیت لازم برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی برخوردار هستند .

مجتبی فریدونی مدیر سرمایه گذاری و امور سهام شرکت نیز در غرفه ذوب آهن در این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت :  امسال با توجه به چشم انداز رفع تحریم ها ،سرمایه گذاران خارجی حضور گسترده تری در این نمایـشگاه دارند و شرایــط را برای سرمایه گذاری فراهم تر می بینند .

وی با اشاره به اینکه پیش بینی ها نشان دهنده رفع کامل تحریم ها تا پایان سال 2015 است ، افزود : جذب سرمایه گذار خارجی و فایننس نیاز به مقدماتی دارد که در حال انجام آن هستیم و از طرفی باید در بین گزینه های مطرح شده ، بهترین ها را انتخاب کنیم .

مجتبی فریدونی رتبه بندی اعتباری را که چندی پیش صورت گرفت ،یکی از مقدمات مهم برای جذب سرمایه گذاری خارجی ذکر کرد و افـزود : تلاش می کنیــم تا با توجه به فرصت های پیش رو ، به موقع بتوانیم از سرمایه گذاری خارجی بهره مند شویم .

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا