رئیس اداره نظارت سازمان صنعت و معدن خراسان جنوبی:

قیمت آهن در خراسان جنوبی ۶۰درصد افزایش یافت

قیمت آهن در خراسان جنوبی ۶۰درصد افزایش یافت

گروه صنایع معدنی >فولاد - رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از افزایش ۶۰ درصدی قیمت آهن آلات در بازار استان طی شش ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ماين نيوز، علی تهوری صبح سه شنبه در سومین کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار داشت: با توجه به عرضه دام سبک توسط دامداران طی ایام اخیر سطح قیمتی از ثبات برخوردار بوده و عدد نرخ گذاری شده برای قیمت گوشت تغییری نداشته است و در حال حاضر نگرانی در حوزه دام وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قیمت جوجه یکروزه نیز در حال حاضر به ثبات برگشته است، بیان کرد: هم اکنون خریدها از طریق اتحادیه مرغداران انجام می شود و با نظارت های انجام شده تا این لحظه مکاتبه ای مبنی بر گران فروشی در این زمینه نداشته ایم.

روند کاهش مرغ و تخم مرغ در هفته های اخیر

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اضافه کرد: نتیجه اقدامات انجام شده سبب شد که در هفته های اخیر قیمت مرغ و تخم مرغ روند کاهش داشته باشد و سطوح قیمت رعایت شده هر چند چند مورد پرونده در سطح خرده فروشی داشته ایم.

تهوری همچنین به رشد قابل توجه آهن آلات در بازار استان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: این افزایش قیمت ها ناشی از افزایش جهانی و تقاضای بازار به دلیل رونق در ساخت و ساز مسکن بوده است.

وی با بیان اینکه به طور میانگین در شسش ماهه نخست امسال قیمت آهن آلات در استان رشد ۶۰ درصدی داشته است، بیان داشت: این در حالی است که در شهریورماه شاهد کاهش چهار درصدی قیمتها بوده ایم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین در این مدت مصالح ساختمانی نیز با نوسانات قیمت همراه بوده و روند افزایشی قیمت در این زمینه داشته ایم.

تهوری همچنین به برپایی نمایشگاه پاییزه در مرکز استان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از ۲۱ شهریور ماه به مدت هفت روز برپا بود که هم در کیفیت و هم میزان رضایتمندی مردم نسبت به سال قبل افزایش داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۱۲ غرفه لوازم التحریر وجود داشت، عنوان داشت: اقلام این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی نسبت به بازار ارائه شد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا