در کدال منتشر شد؛

پوشش 33 درصدی پیش بینی های "خنصیر" طی سه ماه

پوشش 33 درصدی پیش بینی های

شرکت مهندسی نصیر ماشین در دوره سه ماهه نخست سال مالی 96 مبلغ 64 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و معادل 33 درصد از پیش بینی هایش محقق شد که این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 64 درصد کاهش نشان میدهد.

 

شرکت مهندسی نصیر ماشین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 40 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت مهندسی نصیر ماشین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده مبلغ 194 ریال اعلام کرده است و طی دوره سه ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 96 با اختصاص 64 ریال سود به ازای هر سهم به 33 درصد از پیش بینی هایش رسید که این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 67 درصد کاهش داشت.

گفتنی است "خنصیر" دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی منتشر کرد.

بر این اساس تغییرات در اطلاعات بر مبنای آخرین نرخ فروش است و چنانچه تغییرات دیگری صورت پذیرد به طور یقین با گزارش پیش بینی درآمد هر سهم شش ماهه لحاظ و اعلام خواهد شد.

همچنین طبق آخرین اطلاعات بودجه سال 96 شرکت تمامی مساعی خود را برای دریافت افزایش قیمت بکار بسته است در حالی که با توجه به سیاستهای خودروسازان این امر تا کنون میسر نشده است به همین خاطر تعدیل حاضر انجام شده است و چنانچه تغییری در خصوص افزایش قیمت صورت پذیرد به اطلاع سهامداران رسانده می شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا