در مراسم معرفی لیزینگ ایران و شرق اعلام شد؛

افزایش سرمایه شرکت به بعد از عرضه اولیه موکول شد

افزایش سرمایه شرکت به بعد از عرضه اولیه موکول شد

به گفته مدیرعامل لیزینگ ایران و شرق، شرکت در سال مالی منتهی به ٣٠ آذر ٩٦ رقم ٣٥٦ ریال سود به ازای هر سهم پیش بینی کرده که از این میزان در ٦ ماهه منتهی به ٣١ خرداد ١٦٣ ریال را پوشش داده است.

بیست و هفتمین نشست خبری " یک دیدار، یک عرضه" امروز با محوریت تشریح ظرفیت های شرکت" لیزینگ ایران و شرق" با حضور خبرنگاران و مسوولان این شرکت در محل شرکت فرابورس ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در این مراسم محمدتقی صافدل مدیر عامل شرکت لیزینگ ایران و شرق با اشاره به تاریخچه تاسیس شرکت گفت: تاسیس شرکت لیزینگ ایران و شرق ، مصادف با ورود بانک مرکزی به بحث لیزینگ ها بوده و در واقع اولین شرکتی که از بانک مرکزی مجوز گرفته این شرکت بوده است.

 وی افزود: پیش از این شرکت های لیزینگ از قانون تجارت  تبعیت می کردند و البته بانک مرکزی هم فعالیت های آنها را رصد می کرد اما لیزینگ ایران و شرق از نخستین شرکت‌هایی است که موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی شده که این امر نشانگر شفافیت و صحت عملکرد این شرکت است.   

صافدل تاکید کرد: در فعالیت های شرکت لیزینگ ایران و شرق، تبعیت از مقرات بانک مرکزی در درجه اول اهمیت  است و تاکنون جزو انگشت شمار لیزینگ هایی بوده ایم که بانک مرکزی از آن رضایت کامل داشته است .

صافدل همچنین گفت:  لیزینگ ایران و شرق از 27 اردیبهشت سال جاری مجوز حضور در فرابورس را دریافت کرده است.

به گفته مدیرعامل لیزینگ ایران و شرق، شرکت در سال مالی منتهی به ٣٠ آذر ٩٦ رقم ٣٥٦ ریال سود به ازای هر سهم پیش بینی کرده که از این میزان در ٦ ماهه منتهی به ٣١ خرداد ١٦٣ ریال را پوشش داده است.

در این مراسم، مجتبی ‌تقی‌پور‌، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری‌ تدبیر هم  مشخصه اصلی شرکت لیزینگ ‌ایران‌ و‌ شرق ‌را عدم‌ تمرکز بر صنعت خودرو‌ - برخلاف دیگر لیزینگ ها-  عنوان ‌کرد و افزود : فعالیت این شرکت ، همواره ‌تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری ‌و تولید به ویژه در حوزه تجهیزات تولید،  کالاهای پزشکی و دفاتر کار  بوده است.

تقی پور همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص افزایش سرمایه احتمالی لیزینگ ایران و شرق اظهار داشت: افزایش سرمایه شرکت لیزینگ ایران و شرق را به بعد از عرضه اولیه موکول کرده ایم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری‌ تدبیر همچنین با اشاره به  نشست مجمع فوق العاده  افزود: این نشست فردا برگزار می شود و موضوع آن هم موافقت با انتشار اوراق مشارکت است که تاثیری بر عرضه سهم نخواهد داشت.

 خاطر نشان می شود: شرکت لیزینگ ایران و شرق، سال 84 به صورت سهامی خاص تأسیس شده است .

این شرکت با نماد «ولشرق» در گروه واسطه‌گری‌های مالی و پولی، زیرگروه لیزینگ مالی قرار داشته و تیرماه سال 96 در بازار دوم در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شده است.

موضوع فعالیت شرکت هم  « خرید کالاهای سرمایه‌ای اعم از منقول و غیر منقول گران قیمت، انواع خودروی سواری و کار، تجهیزات و ماشین‌آلات سبک و سنگین و کالاهای مصرفی با دوام و واگذاری آنها در قالب عقود اجاره به شرط تملیک، اجاره عملیاتی و یا فروش قسطی» اعلام شده  است. 

 

این خبر تکمیل می شود...

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا