محجوب اعلام کرد:

طرح مجلس برای بازگشت دخانیات به وزارت صنعت

طرح مجلس برای بازگشت دخانیات به وزارت صنعت

رئیس فراکسیون کارگری مجلس از تصویب کلیات طرح پارلمان برای بازگشت شرکت دخانیات ایران خبر داد و گفت: تمام مختصات و امتیازاتی را که شرکت دخانیات داشته، از آن گرفته شده است؛ همچون تیمساری که درجه‌هایش را از او گرفتند و سرباز صفر تحویل مجموعه دادند.

اقتصاد ايران آنلاين- رئیس فراکسیون کارگری مجلس از تصویب کلیات طرح پارلمان برای بازگشت شرکت دخانیات ایران خبر داد.

 
علیرضا محجوب، در خصوص طرح بازگشت دخانیات به وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بنده این طرح را نوشتم و 22 نماینده نیز آن را امضا کرده‌اند، زیرا شرکت دخانیات به صندوق بازنشستگی فولاد گران فروخته شده است.

 
وی افزود: همچنین تمام مختصات و امتیازاتی را که شرکت دخانیات داشته، از آن گرفته شده است؛ همچون تیمساری که درجه‌هایش را از او گرفتند و سرباز صفر تحویل مجموعه دادند.

 
طرح مجلس برای بازگشت دخانیات به وزارت صنعت

 
رئیس خانه کارگر تصریح کرد: در واقع این اتفاق افتاد که صندوق بازنشستگی فولاد بتواند با درآمدهای آن حقوق کارکنانش را بپردازد، این در حالی است که باید به صندوق فولاد کمکی باشد و خودش به تنهایی حقوق کارکنان را بپردازد.

 
محجوب اظهارداشت: صندوق بازنشستگی فولادی که نمی‌تواند حقوق بازنشستگانش را بدهد، چگونه می‌تواند در این راستا کمک کند.

 
وی با اشاره به اینکه شرکت دخانیات 6 برابر ارزش واقعی خود فروش رفته است، گفت: براساس واحدهایی که از آن (شرکت دخانیات) حذف شده، این شرکت بیش از ارزش واقعی به فروش رفته است.

 
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: به هر حال، دخانیات را باید دولت اداره کند تا چندین هزار کارگر ان به سرنوشت کارگران فولاد دچار نشوند.

 
محجوب افزود: اگر آقای ربیعی، وزیر کار تدبیر نکرده بود، در حال حاضر کارگران دخانیات همچون کارگران فولاد بدون حقوق می ماندند. او با تدبیر خود از یک بحران جلوگیری کرد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا