امروز در تالار پتروشیمی؛

۶ محصول شیمیایی با رقابت خریداری شدند

۶ محصول شیمیایی با رقابت خریداری شدند

حجم معامله محصولات شیمایی امروز ۱۳ هزار و ۹۱۹ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۹ هزار و ۹۶۴ تن و تقاضای آن هم ۲۲ هزار و ۸۵ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، کریستال ملامین، اسیدترفتالیک، دی اتیل هگزانول، دی اتیلن گلایکول، ارتوزایلین و زایلین مخلوط با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان با ۲۵۰ تن عرضه ۳۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۸۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۱۳۱ تومان رقم خورد.

اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم با ۲۰۰ تن عرضه ۵۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۵۹۳ تومان و میانگین نرخ خریدآن هم ۲ هزار و ۷۸۷ تومان رقم خورد.

در ادامه دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با ۱۱۰۰ تن عرضه ۲۵۷۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۷۳ تومان رقم خورد.

دی اتیلن گلایکول این مجتمع هم با ۱۱۰ تن عرضه ۳۱۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۳۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۹۹۳ تومان بود، دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم با حجم ۸۸ تن با نرخ پایه خریداری شد، دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید هم با حجم ۱۰۰ تن و با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفت.

اورتوزایلین پتروشیمی بروزیه با ۱۰۰۰ تن عرضه ۶۳۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۷۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۱۹ تومان رقم خورد.

زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام با حجم عرضه ۷۰۰ تن و تقاضای ۱۲۴۰ تن همراه بود، نرخ پایه این کالا ۲ هزار و ۵۲۶ تومان بود، این کالا با میانگین نرخ خرید ۲ هزار و ۶۷۳ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند، اسیداستیک فن آوران، دی اتیلن گلایکول مارون و استایرن منومر پتروشیمی پارس وارد سیستم مچینگ شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا