وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی :

پرداخت معوقات کارگران آذرآب از فردا پنجشنبه آغاز می شود

پرداخت معوقات کارگران آذرآب از فردا پنجشنبه آغاز می شود

سرپرست جدید شرکت صنایع آذرآب با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی و وی بلافاصله در جمع کارکنان این شرکت حاضر و ضمن بازدید از خطوط تولیدی این شرکت برنامه های تخصصی و مدون خود را برای کارگران تشریح کرد.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت معوقات کارگران شرکت صنایع آذرآب اراک از فردا(پنجشنبه) آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از ایرنا، علی ربیعی گفت: به این ترتیب شرکت صنایع آذرآب به چرخه تولید باز می گردد.

وی ادامه داد:  سرپرست جدید شرکت صنایع آذرآب با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی بلافاصله در جمع کارکنان این شرکت حاضر شد و ضمن بازدید از خطوط تولیدی این شرکت برنامه های تخصصی و مدون خود را برای کارگران تشریح کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: مدیریت جدید این شرکت موظف شد برنامه ریزی های مدون برای تولید با کیفیت، جذب مشتری و ارتباط تنگاتگ با مشتریان پیشین این شرکت برای بقای آذرآب را در دستور کار خود قرار دهد.

وی ایجاد امنیت شغلی در شرکت ها و نهادهای دولتی و خصوصی را رویکرد اصلی دولت عنوان کرد و گفت: هم اکنون ایجاد یک شغل پایدار هزینه های بسیاری برای دولت به همراه دارد بنابراین باید اشتغال موجود در نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی تحت هر شرایطی حفظ شود.

صبح امروز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع نمایندگان کارگران 2 شرکت آذرآب و هپکو حاضر شد و کارگران از نزدیک مشکلات و دغه های شغلی خود را برای وی بازگو کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن تاکید بر شنیدن صدای کارگر، توسعه همه جانبه کشور را در گرو توجه ویژه به کارگران عرصه کار و تولید دانست.

شرکت صنایع آذرآب اراک در سال 1363 تاسیس اما فعالیت رسمی این شرکت از سال 68 آغاز شده و هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های پیمانکاری عمومی در ایران شناخته می‌شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا