معاون اول رئیس جمهور :

سودآورترین شرکت‌ها در سهام عدالت هستند / قول عملی شدن تعهد دولت

سودآورترین شرکت‌ها در سهام عدالت هستند / قول عملی شدن تعهد دولت

تعدادی از بهترین و سودآورترین شرکت‌ها و کارخانه‌ها در سهام عدالت هستند و مشمولین به نسبت مبلغ واریزی و سهامی که دارند از سود برخوردار خواهند شد.


معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بهترین و سودآورترین شرکت‌ها در سهام عدالت هستند، قول داد تعهد دولت به پرداخت سود سهام عدالت به مردم عملی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، اسحاق جهانگیری در جلسه شورای عالی اصل 44 و در حضور وزیران اقتصاد، تعاون و کار و روسای بانک مرکزی، سازمان بورس، خصوصی سازی، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی گفت: تعدادی از بهترین و سودآورترین شرکت‌ها و کارخانه‌ها در سهام عدالت هستند و مشمولین به نسبت مبلغ واریزی و سهامی که دارند از سود برخوردار خواهند شد.

وی با درخواست از وزارت اقتصاد برای ارایه راهکارهای ساماندهی طرح سهام عدالت تا ماه آینده به شورای اصل 44 ، ادامه داد: در حالی زمان واریز مابه التفاوت ارزش سهام مشمولین سهام عدالت به اتمام رسیده که لازم است این مهلت تمدید (تا ماه آینده ) و به مردم اطلاع رسانی شود تا توانند در صورت تمایل، الباقی مبلغ سهام را پرداخت کنند.

جهانگیری با اشاره به قطعی بودن تعهد دولت به پرداخت سود سهام عدالت به مردم، گفت: اگر بنگاه های واگذار شده، بر اساس شاخص هایی نظیر اشتغالزایی، سرمایه گذاری و بهره وری، موفق باشند، یعنی خصوصی سازی موفق بوده اما اگر شاخص ها بیانگر عملکرد نامناسب باشد لازم است آسیب شناسی صورت گرفته و روند کار اصلاح شود اما در هر صورت هیچ تردیدی در اصل واگذاری ها وجود ندارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا