در کدال منتشر شد؛

کسب یک میلیارد ریال سود واگذاری "وتوشه" طی یک ماه

کسب یک میلیارد ریال سود واگذاری

شرکت سرمایه گذاری پارس توشه در دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 از بابت فروش تعدادی از سهام بورسی معادل یک میلیارد و 483 میلیون ریال سود کسب کرد.

 

 

شرکت سرمایه گذاری پارس توشه سرمایه صورت وضعیت پورتفوی 1 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل یک هزار میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت سرمایه گذاری پارس توشه با انتشار عملکرد یک ماهه گذشته خود اعلام کرد در دوره یک ماهه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده دو میلیارد و 322 میلیون ریال و مبلغ سه میلیارد و 805 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل یک میلیارد و 483 میلیون ریال سود شناسایی کرد و طی دوره یک ماهه یاد شده سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده دو میلیارد و 906 میلیون ریال خریداری کرد.

"وتوشه" در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 756 میلیارد و 273 میلیون ریال و ارزش بازار معادل سه هزار و 313 میلیارد و 222 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

گفتنی است بهای تمام شده سهم بورسی این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده معادل ۵۸۴ میلیون ریال افزایش یافت و در پایان دوره یک ماهه به مبلغ 756 میلیارد و 857 میلیون ریال رسید و ارزش بازار آن نیز معادل121 میلیارد و 390 میلیون ریال کاهش یافت و معادل سه هزار و 191 میلیارد و 292 میلیون ریال اعلام شد. 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا