در پاسخ به نامه سازمان بورس؛

" چین چین" درباره EPS سال مالی 97 توضیح داد

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت چین چین اعلام کرده است: از آنجایی که شرکت بعد از چندین سال فعالیت کارمزدی در سال جاری تصمیم به تولید و فروش مستقل و خودکفا دارد، از نظر مالی و سرمایه امکان تامین مواد اولیه و بسته بندی برای تولید 39 میلیون قوطی رب ندارد؛ بنابراین با انعقاد قرار داد اجاره، بخشی از تولید را به غیر واگذار کرده و بر اساس توان مالی خود پیش بینی تولید و فروش 10 میلیون قوطی رب را به صورت مالکیتی اعلام کرده است.

 

شرکت کشت و صنعت چین چین در خصوص پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان خرداد 97 توضیح داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت کشت و صنعت چین چین در پاسخ به نامه اداره نظارت بر ناشران بورسی، درخصوص پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان خرداد 97 توضیح داد.

حسن حجاریان، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت چین چین در این نامه در خصوص اصلاح گزارش پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی پایان خرداد 97 این گونه توضیح داد:

در این نامه درخصوص مصوبه هیات مدیره درباره تغییر روش تولید شرکت از کارمزدی به مالکیتی و اجرای خطوط و قرارداد اجاره منعقده و شیوه تعیین نرخ های فروش و اسناد و مدارک مناقصه اعلام شده است که بر اساس مصوبه هیات مدیره قرارداد اجاره، روزنامه و صورت جلسه بازگشایی پاکت ها و تمامی اسناد و مدارک مزایده ارسال شده است. همچنین تعیین نرخ های فروش بر اساس کشش بازار و بر عهده مدیرعامل است.

مدیر عامل این شرکت اعلام کرده است: از آنجایی که شرکت بعد از چندین سال فعالیت کارمزدی در سال جاری تصمیم به تولید و فروش مستقل و خودکفا دارد، از نظر مالی و سرمایه امکان تامین مواد اولیه و بسته بندی برای تولید 39 میلیون قوطی رب ندارد بنابراین با انعقاد قرار داد اجاره، بخشی از تولید را به غیر واگذار کرده و بر اساس توان مالی خود پیش بینی تولید و فروش 10 میلیون قوطی رب را به صورت مالکیتی اعلام کرده است.

در ادامه این نامه آمده است: با توجه به استعلام های به عمل آمده همراه با شروع فصل برداشت گوجه فرنگی در سال جاری و مستندات سنوات گذشته خرید گوجه توسط سهامدار عمده شرکت آروین ملل زرین قیمت خرید و مصرف هر کیلو برآورده شده و در صورت وجود تغییرات در دوره های آتی تعدیل می شود.

در این گزارش درباره تفکیک انواع قوطی رب نیز توضیحاتی ارائه شده است.

همچنین اعلام شده است با توجه به امکان افزایش سطح زیر کشت محصولات و استفاده از روش های نوین کشت، شرکت تصمیم دارد به منظور کسب درآمد بیشتر، مقدار کاشت محصولات گندم، پیاز پاییزه، بذر گوجه و گوجه فرنگی را افزایش دهد.

این شرکت در خصوص کاهش هزینه های مالی نیز اعلام کرده است: علت کاهش هزینه های مالی در سال 97 نسبت به 96 تمدید تسهیلات در سررسید با نرخ بهره 18 درصد به جای 22 درصد بر اساس مصوبه دریافتی و کاهش نرخ بهره بانک ها و وام بازسازی صنایع با نرخ بهره 11 درصدی است. همچنین پیش بینی می شود تعدادی از تسهیلات دریافتی در سررسید تسویه شود.

در پایان تاکید شده است دلیل اعلام با تاخیر رویداد تغییر شیوه تولید، ناشی از قطعی شدن توافقات و امضای نهایی قراردادها در پایان مرداد ماه است که به محض قطعی شدن گزارش ها اصلاح شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا