در معاملات روز گذشته؛

۵ سررسید آتی سکه صعودی شد

۵ سررسید آتی سکه صعودی شد

حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۷ هزار و ۶۷۱ قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و ۷۹ میلیارد ریال رسید.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز گذشته در بازار نقدی، قیمت انواع طلا با روند افزایشی همراه شده و در عین حال نرخ سکه تمام ثبات داشت.

نرخ سکه تمام طرح جدید در روزهای گذشته و از ابتدای هفته تا روز دوشنبه با حرکت نزولی همراه بود، اما روز گذشته نرخ آن بدون تغییر یک میلیون و ۲۴۱ هزار تومان عرضه شد. هر اونس طلا هم روز گذشته با افزایش یک دلاری به بیش از ۱۳۰۸ دلار رسید.

در معاملات آتی سکه در روز گذشته هر ۵ سررسید آتی سکه روندی افزایشی داشتند. به این ترتیب قرارداد سکه سررسید آبان ماه رشد ۰.۱۱ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۲۸۱ هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۱۹ هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز دوشنبه ۰.۳۴ درصد رشد داشت.

از سوی دیگر قرارداد آتی سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و ۳۵۲ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز دوشنبه  ۰.۲۱ درصد رشد داشت. همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۱۶ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۳۸۹ هزارتومان داد و ستد شد.

در آخر قرارداد آتی سکه تحویل تیر ماه سال ۹۷ با ۰.۲۸ درصد افزایش با رقم یک میلیون و ۴۲۶ هزارتومان داد و ستد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا