در کدال منتشر شد؛

دلایل تعدیل با اهمیت سود در "غدام"

دلایل تعدیل با اهمیت سود در

در راستای رعایت ماده 149 قانون مالیاتهای مستقیم شرکت استهلاک دارایی های خود را اصلاح کرد که این امر سبب افزایش هزینه ها شد.

 

شرکت خوراک دام پارس در خصوص تعدیل با اهمیت پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان آذرماه 96 توضیح داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس در نامه ای به رییس سازمان بورس در خصوص تعدیل با اهمیت سود توضیح داده است.

محمد علی اکباتانی نژاد در این نامه گفته است: با توجه به تعدیل سود هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 96 بر اساس عملکرد واقعی 6 ماه سال 96 عمده دلایل تغییرات به شرح زیر است:

اولین دلیل تغییر در این نامه این گونه توضیح داده شده است: با توجه به عدم تحقق فروش طبق پیش بینی اولیه سال مالی 96 به دلایل شرایط اقتصادی و رکود بازار صنعت خوراک دام و طیور و تغییر سیاست فروش از اعتباری به نقدی با توجه به مشکلات مالی مشتری ها و عدم تسویه بدهی ها در سررسید آن و طبق نظر حسابرسان این شرکت در پیش بینی حسابرسی شده سال مالی 96 طبق اطلاعات واقعی 6 ماه فروش مقداری و ریالی به ترتیب 13 و 23 درصد کاهش داشته است.

در ادامه این نامه آمده است: در راستای رعایت ماده 149 قانون مالیاتهای مستقیم شرکت استهلاک دارایی های خود را اصلاح کرد که این امر سبب افزایش هزینه ها شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا