در کدال منتشر شد؛

شفاف سازی "فملی " در خصوص تغییر تکنولوژی ذوب و اثر آن بر EPS

شفاف سازی

با توجه به افزایش قیمت جهانی مس طی ماه های اخیر نسبت به پیش بینی بودجه شرکت و امکان فروش کنسانتره مس (حتی در صورت تاخیر احتمالی در راه اندازی پروژه مذکور ) این تاخیر هیچ تاثیری در پیش بینی سود و زیان فملی در سال جاری نداشته است.

 

 

شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص تغییر تکنولوژی ذوب در مجتمع مس سرچشمه و اثر آن بر پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان اسفند 96 توضیح داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، معاون مالی و اقتصادی ملی صنایع مس ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد به دنبال راه اندازی یکی از طرح های توسعه ای شرکت و تغییر تکنولوژی ذوب در مجتمع مس سرچشمه از تکنولوژی قدیمی ذوب شعله ای به تکنولوژی مدرن ذوب تشعشعی، عملیات پیش گرم کوره ذوب تشعشعی از اوایل تابستان سال جاری شروع شده که پیش بینی می شود با توجه به مشکلات فنی احتمالی که در جریان راه اندازی هر پروژه ای با این ابعاد به وجود خواهد آمد، حداکثر ظرف مدت 2 تا 3 ماه آتی به بهره برداری نهایی برسد.

محسن بازار نوی در ادامه تاکید کرده است؛ بر همین اساس در روند تولید کاتد در مجتمع مس سرچشمه با توجه به تست های راه اندازی تولید ، بعضا با کاهش مواجه خواهد شد. با توجه به افزایش قیمت جهانی مس طی ماه های اخیر نسبت به پیش بینی بودجه شرکت و امکان فروش کنسانتره مس (حتی در صورت تاخیر احتمالی در راه اندازی پروژه مذکور ) این تاخیر هیچ تاثیری در پیش بینی سود و زیان شرکت در سال جاری نداشته و بدیهی است در صورت هرگونه تغییر در EPS شرکت، مراتب در اسرع وقت به اطلاع سهامدارن می رسد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا