اولویت استخدام در کارخانه فولاد راور با نیروهای بومی

اولویت استخدام در کارخانه فولاد راور با نیروهای بومی

دنیای معدن - ️رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از کارخانه فولاد شهرستان راور گفت: باید 100 درصد افراد بومی در کارخانه فولاد شهرستان راور به کار گرفته شوند.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود : شرکت کاوند نهان زمین به منظور دریافت تسهیلات 40 میلیارد تومانی برای گشایش LC نامه ای را در ارتباط با مدارک مورد نیاز بانک عامل تهیه و رونوشتی از آن نیز برای پیگیری ارائه دهند.
وی عنوان کرد: در زمینه به کارگیری نیروی انسانی کارخانه فولاد راور نیز با اولویت نیروهای بومی این کار انجام گیرد و افراد واجد شرایط شرکت از بین متقاضیان که ثبت نام کرده اند گزینش شود و در صورت عدم وجود از سایر نیروهای متقاضی استفاده شود.
وی افزود: نیروهایی که براساس مشخصه های فنی و تخصصی کارخانه فولاد امکان جذب آنها در راور وجود ندارد از شهرستان های همجوار صورت گیرد در غیر این صورت جذب نیروها با اولویت بومی منطقه باشد.
پورابراهیمی در مورد قرارداد با پیمانکاران عنوان کرد: چنانچه پیمانکاران واجد شرایطی در راور باشد از آنها استفاده شود و همچنین پیمانکاران دست دوم توسط پیمانکاران اصلی با اولویت فوق و دارا بودن شرایط و ویژگی های لازم از نیروهای بومی استفاده شود.
وی ادامه داد: در زمینه موضوع انشعاب گاز، آب، برق و سایر موارد مشابه که بهای تمام شده از سوی دستگاه ها فراتر از قیمت های مصوب قانونی باشد، پیگیری لازم را انجام می دهیم.
یاد آور است؛ پس از اتمام این نشست صورت جلسه ای در چند بند تنظیم شد و مقرر گردید اولویت استخدام با افراد بومی در کارخانه فولاد شهرستان راور با مردم این شهرستان باشد که این صورت جلسه به امضا تمام حاظرین در جلسه رسید.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا