فرا انجام می شود؛

عرضه سخاب 4 در فرابورس

عرضه سخاب 4 در فرابورس

اوراق سخاب در واقع همان اسناد خزانه اسلامی است که به موجب اصلاحیه قانون بودجه سال 95 عمدتا بابت بدهی دولت به پیمانکاران تخصیص پیدا کرده و به لحاظ ماهیت، هیچ تفاوتی با اخزا که الان در بازار سرمایه وجود دارد و چند مورد آن سررسید شده است، ندارد.

فردا چهارمین اسناد خزانه بانکی با نماد "سخاب ۴" در فرابورس عرضه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، سررسید سخاب 4،  بیستم دی 96  خواهد بود.  

بر این اساس، فردا یکشنبه عرضه چهارمین نوع از این اوراق در فرابورس انجام و طی آن 33 میلیون و 722 هزار و 668 ورقه به قیمت اسمی 100 هزار تومانی عرضه می شود.  

حداقل حجم هر سفارش یک ورقه و عامل پرداخت در سررسید، شرکت سپرده گذاری مرکزی است. همچنین قیمت پایانی اوراق، میانگین معاملات روزانه اوراق در روز گشایش خواهد بود.

وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت آن را منتشر و عامل پرداخت آن در سررسید، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه است.   

در حالی بعد از دستور وزیر اقتصاد و موافقت بانک مرکزی، اسناد خزانه بانکی معروف به "سخاب" در بازار سرمایه پذیرش و عرضه شده که تاکنون بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس میزبان "سخاب2، 3 و 5" بوده و قرار است در آینده از سخاب های دیگری هم پذیرایی کند.

اوراق سخاب در واقع همان اسناد خزانه اسلامی است که به موجب اصلاحیه قانون بودجه سال 95 عمدتا بابت بدهی دولت به پیمانکاران تخصیص پیدا کرده و به لحاظ ماهیت، هیچ تفاوتی با اخزا که الان در بازار سرمایه وجود دارد و چند مورد آن سررسید شده است، ندارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا