مدیرعامل کشتیرانی:

فاینانس ۵۰۰ میلیون دلاری بانک‌های کره ای نهایی شد

فاینانس ۵۰۰ میلیون دلاری بانک‌های کره ای نهایی شد

محمد سعیدی گفت: سال جاری خوشبختانه برای توسعه بازار حمل‌ونقل دریایی و بازیابی سهم کشتیرانی ایران در دنیا اقدامات بسیار خوبی انجام شده است. در حال حاضر توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از سهم بین‌المللی ایران را که در زمان تحریم از دست رفته بود پس بگیریم.


مدیرعامل کشتیرانی از تأمین فاینانس ۵۰۰میلیون دلاری خرید کشتی توسط بانک‌های کره ای خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از تسنیم، محمد سعیدی گفت: سال جاری خوشبختانه برای توسعه بازار حمل‌ونقل دریایی و بازیابی سهم کشتیرانی ایران در دنیا اقدامات بسیار خوبی انجام شده است. در حال حاضر توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از سهم بین‌المللی ایران را که در زمان تحریم از دست رفته بود پس بگیریم.

وی با اشاره به همکاری مشترک با 3 خط مهم کشتیرانی دنیا، افزود: فرآیند فاینانس خرید کشتی توسط بانک‌های خارجی نهایی شده و یک برنامه برای توسعه ناوگان کشتیرانی در دوران پسابرجام داریم که باید به‌سرعت آن را عملیاتی کنیم.

سعیدی با تأکید بر اینکه به‌دنبال اجرایی کردن برنامه‌های توسعه ناوگان ملی هستیم، اظهار داشت:‌ فاینانس مورد نظر درباره 10 فروند کشتی و ارزش این قرارداد حدود 700 میلیون دلار است که حدود 500 میلیون دلار از منابع مورد نیاز از طریق بانک‌های کره‌ای تأمین می‌شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا