سهام تخصیصی به کارکنان های وب تغییر کرد/ 360 میلیون سهم در تالار شیشه ای عرضه خواهد شد

سهام تخصیصی به کارکنان های وب تغییر کرد/ 360 میلیون سهم در تالار شیشه ای عرضه خواهد شد

به این ترتیب مقرر شده به جای 5 درصد ( معادل 200 میلیون سهم) یک درصد معادل 40 میلیون سهم این شرکت 400 میلیارد تومانی به کارکنان تعلق گیرد.

اعتراض فعالان بازار به تخصیص ۵۰ درصد از سهام "های وب" به کارکنان موجب تغییر در عرضه اولیه سهام این شرکت برای امروز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از بورس پرس، در پی اعلام تخصیص 200 میلیون از 400 میلیون سهم شرکت داده گستر عصرنوین برای عرضه اولیه امروز، فعالان بازار به این رویه اعتراض کردند.

در این رابطه علی صحرایی، معاون بازار شرکت بورس تهران و ایمان میری، مدیرعامل "های وب" توضیح دادند اما با برگزاری جلسه ای، در نهایت نحوه این عرضه تغییر کرد.

به این ترتیب مقرر شده به جای 5 درصد ( معادل 200 میلیون سهم ) یک درصد معادل 40 میلیون سهم این شرکت 400 میلیارد تومانی به کارکنان تعلق گیرد.

با این اوصاف، امروز 9 درصد معادل 360 میلیون سهم "های وب" به عموم واگذار می شود.

محدوده قیمتی هر سهم برای سفارش هم بین 2715 تا 2850 ریال تعیین شده و حداکثر سهمی هر کد حقیقی و حقوقی 5 هزار سهم خواهد بود.

در این رابطه  مدیر عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع کلیه فعالان بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ 22 شهریور 96 تعداد 400 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت داده گستر عصر نوین(های وب) (به درخواست سهامدار عمده و موافقت بورس 360 میلیون سهم جهت عرضه به عموم و تعداد 40 میلیون سهم معادل یک درصد جهت عرضه به کارکنان شرکت انجام خواهد شد) به عنوان پانصدوپانزدهمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش اطلاعات و ارتباطات گروه و طبقه خدمات ارزش افزوده در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد های وب به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا