با عرضه اولیه 15 درصد از سهام «گکوثر» رقم خورد؛

کشف قیمت 1220 تومانی هر سهم نخستین هتل بازار سرمایه در فرابورس ایران

کشف قیمت 1220 تومانی هر سهم نخستین هتل بازار سرمایه در فرابورس ایران

در این عرضه اولیه به هر کد سهامداری در سقف قیمت تعداد 294 سهم تخصیص یافته است، همچنین برای متقاضیانی که سفارش آن‌ها کمتر از این میزان بوده به همان میزان ثبت شده سهام تعلق گرفته است.

 

دومین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران با کشف قیمت 12 هزار و 200 ریالی هر سهم شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان در بازار دوم رقم خورد تا نخستین هتل بازار سرمایه از امروز رسما معاملات خود را در بازار سهام فرابورس آغاز کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از فرابورس، روز جاری تعداد 16 میلیون و 500 هزار سهم معادل 15 درصد از سهام این شرکت به روش ثبت سفارش به روی تابلو معاملات رفت که در سقف دامنه قیمتی مدنظر در این عرضه اولیه یعنی 12 هزار و 200 ریال فروخته شد. دامنه قیمتی در ثبت سفارش از مبلغ 11 هزار و 100 ریال تا 12 هزار و 200 ریال تعیین شده بود.

از سوی دیگر در این عرضه اولیه به هر کد سهامداری در سقف قیمت تعداد 294 سهم تخصیص یافته است، همچنین برای متقاضیانی که سفارش آن‌ها کمتر از این میزان بوده به همان میزان ثبت شده سهام تعلق گرفته است.

شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان با سرمایه 110 میلیارد ریال منقسم به 110 میلیون سهم هزار ریالی، برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 96 رقم یک‌هزار و 23 ریال سود به ازای هر سهم (پس از کسر مالیات) پیش‌بینی کرده که از این میزان در سه ماهه اول امسال رقم 368 ریال معادل 36 درصد را پوشش داده است.

محمد ابوطالبی مدیرعامل و عضو هیات مدیره این شرکت در جریان نشست خبری «یک‌ دیدار، یک عرضه» با اشاره به اینکه شرکت در سال 95 نسبت به سال گذشته رشد 35 درصدی در فروش داشته، گفت: در این سال میزان سودآوری شرکت نیز افزایش 40 درصدی را تجربه کرده است.

وی همچنین این هتل را یکی از 22 زیرمجموعه هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان عنوان کرد و در خصوص برنامه‌ آتی این شرکت برای دریافت استانداردهای بین‌المللی گفت: در صدد هستیم در آینده نزدیک به عنوان اولین هتل بین‌المللی 5 ستاره در کشور، استاندارد ملی را اخذ کنیم تا به کمک تمایز برگرفته از فرهنگ ایرانی_اسلامی در ارائه خدمات اقامتی، پذیرایی و رفاهی در کشور پیشرو باشیم.

شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان در گروه هتل و رستوران و زیرگروه هتل‌ها، اردو و دیگر تدارکات با نماد «گکوثر» از فروردین‌ماه 1396 به عنوان یکصدوپنجاه‌وششمین نماد معاملاتی و هشتادوپنجمین شرکت در بازار دوم فرابورس ایران درج شد و امروز یکشنبه 12 شهریورماه طی عرضه اولیه، 15 درصد از سهام آن به قیمت هر سهم 12 هزار و 200 ریال فروخته شد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا