نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس مطرح کرد:

شورای توسعه معادن راه‌اندازی می شود

شورای توسعه معادن راه‌اندازی می شود

گروه معادن - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: کم‌آبی جدی‌ترین بحران شرق استان سمنان است و رفع این بحران در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش ماین نیوز، سیدحسن حسینی شاهرودی در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان میامی اظهار داشت: حفظ جمعیت روستایی و رفع مشکلات مردم روستا می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات را در جامعه مرتفع کند.

وی با اشاره به اینکه روستاها مرکز رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در هر جامعه است افزود: بی‌آبی جدی‌ترین بحران شهرستان شاهرود و مناطق روستایی آن است.

نماینده مردم شاهرود و میامی درمجلس با تأکید براینکه شورای شهر و روستا مهم‌ترین عوامل رفع مشکلات جامعه هستند اذعان کرد: حفظ وحدت و همدلی بین اعضای شورا در این عرصه نقش مؤثری را ایفا می‌کند.

تدوین برنامه‌های عملیاتی برای رفع مشکلات شهر و روستاها یکی از رسالت‌های شوراها

وی تدوین برنامه‌های عملیاتی برای رفع مشکلات شهر و روستاها یکی از رسالت‌های شوراها دانست و خاطرنشان کرد:توسعه اشتغال، حمایت از کارآفرینان و توسعه فعالیت آنان راه‌اندازی صنایع تولیدی کوچک ازجمله مهم‌ترین اقداماتی است که به رونق مناطق روستایی و رفع مشکلات جامعه کمک شایانی می‌کند.

راه‌اندازی شورای توسعه معادن

حسینی شاهرودی از راه‌اندازی شورای توسعه معادن خبر داد و گفت: این شورا در هر استان و شهرستان به‌صورت جداگانه تشکیل می‌شود و یک درصد از درآمد حاصل از فروش معادن به این شوراها تعلق می‌گیرد.

توسعه معادن و بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها را یکی از مهم‌ترین وظایف این شورا

وی توسعه معادن و بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها را یکی از مهم‌ترین وظایف این شورا برشمرد و یادآور شد: این مهم نقش ویژه‌ای در کاهش نرخ بیکاری و رونق تولیدات داخلی ایفا می‌کند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شوراها ظرفیت مطلوبی برای پیگیری مطالبات مردم از مسئولان دارند و باید نسبت به این وظیفه خطیر اهتمام ویژه‌ای بورزند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا