معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی:

رتبه نخست ذوب‌آهن اصفهان در افزایش قیمت سهام

رتبه نخست ذوب‌آهن اصفهان در افزایش قیمت سهام

حجت اله میرزایی اظهار کرد : ارزش بالای سهام ذوب آهن و حرکت رو به رشد این شرکت موجب ایجاد صف خرید برای این سهام شده و بیشترین معامله در بورس متعلق به سهام این شرکت است.


معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون گفت: ذوب‌آهن اصفهان موفق شد رتبه نخست در افزایش قیمت سهام در گروه فولادی کشور را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از ایلنا؛ حجت اله میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در دیدار وزیر صنعت ، معدن وتجارت با مسئولین ذوب آهن اصفهان، گفت: ذوب‌آهن اصفهان موفق شد رتبه نخست در افزایش قیمت سهام در گروه فولادی کشور را به خود اختصاص دهد.

حجت اله میرزایی اظهار کرد : ارزش بالای سهام ذوب آهن و حرکت رو به رشد این شرکت موجب ایجاد صف خرید برای این سهام شده و بیشترین معامله در بازار بورس متعلق به سهام این شرکت است .

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه ذوب‌آهن اصفهان نماد اقتدار فولاد کشور و به‌نوعی مادر تولید فولاد در کشور است خاطرنشان کرد: شرکت‌های بزرگی که در عرصه فولاد کشور، فعالیت می‌کنند همگی از توان ودانش کارکنان و بازنشتگان ذوب‌آهن اصفهان بهره برده اند.

میرزایی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از ذوب‌آهن اصفهان خاطر نشان کرد: مجموعه ذوب‌آهن اصفهان در دولت های قبل از دولت تدبیر و امید با شوک‌های اقتصادی بزرگی مواجه بوده است که علیرغم این موضوع توانسته است به فعالیت و پیشرفت خود ادامه دهد .

وی با بیان این مطلب که تاثیرات اجتماعی و اقتصادی ذوب آهن برچند استان به ویژه استان هایی که معادن زغال سنگ دارند بسیار مشهود است، گفت : ارتزاق خانواده های بسیاری در کشور به فعالیت این مجتمع عظیم صنعتی وابسته است و لذا ضرورت دارد که همگی برای حفظ و پیشرفت این شرکت تلاش کنیم .

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا