روز گذشته رقم خورد؛

رشد حجم و ارزش معاملات آتی سکه

رشد حجم و ارزش معاملات آتی سکه

حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران با افزایش به ۱۴ هزار و ۱۶۳ قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و ۹۵۴ میلیارد ریال رسید. روز دوشنبه حجم معاملات آتی سکه ۹ هزار قرارداد و ارزش معاملات نیز یک هزار و ۲۳۶ میلیارد ریال بود.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در همین حال روز گذشته ،تحت تاثیر  تنش در شبه جزیره کره قیمت طلای جهان افزایش یافت. فلز زرد با آزمایش موشکی کره شمالی و در ادامه روند صعودی روزهای قبل  به بالاترین سطح از نوامبر رسید و از طرفی این اتفاق فشار زیادی به بازارسهام و همچنین دلار وارد کرد.

در معاملات آتی سکه در روز گذشته نیز ۵ سررسید آتی سکه مثبت بودند. به این ترتیب قرارداد آتی سکه در سررسید شهریورماه سال ۹۶ با رقم یک میلیون و ۲۳۸ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت و ۰.۵۵ درصد رشد کرد.

قرارداد سکه سررسید آبان ماه نیز رشد  ۰.۵۱ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۲۷۰ هزار تومان داد و ستد شد.

در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۰۹ هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز دوشنبه ۰.۴ درصد رشد داشت.

از سوی دیگر قرارداد آتی سکه تحویل اسفند ماه نیز با ۰.۴۵ درصد رشد قیمت با رقم یک میلیون و ۳۵۱ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۴۱ درصد افزایش با رقم یک میلیون و ۳۹۱ هزارتومان داد و ستد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا